amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei! var på kontroll i går, sf måle mitt har begynt å flate ut allerede. har lagt godt over den røde streken, men innenfor det mørke feltet. men nå har det flatet ut ned mot den røde streken. Andre som har opplevet det samme?
Poteto Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 eg har opplevd det to ganger nå.. er blirr sendt på ul begge gangene.. men alt har vore bra.. babyene vokser bare forsjelligt mot slutten..
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 til opplysning ligger hun i seteleie og har ikke lagt seg ned i bekkenet. Når hun ført begynner å sparke/herje på i mammas magen kan hun holde på i en time to.
Poteto Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 det er nok gansge vanligt.. er ikke noe farlig, da hadde du nok blitt sendt på ultralyd..
Yrha Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jepp, samme her. UL for 3 uker siden, og ny UL imorra. Kurven har bare flatet mer og mer ut. Seteleie her også, så jordmor tror baby bare ligger litt rart. Blir spennende å se imorra...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 problemet mitt er at jeg har en ganske distre lege, som til tider glemmer å føre på alt han skal i papirene mine. Og jordmor jeg går til annen hver gang har ferie en mnd nå. Syntes det er mye kjekkere å gå til henne jeg, hun har liksom svar på alt. Er sykemeldt p.g.a sterke kynner som de ikke helt liker. Han spurte meg bare om det var det samme som sist, ja sa jeg og så fikk jeg sykemeldingen i handen. Fastlegen min er dyktig i forhold til alt annet i løpet av de årene jeg har gått til ham. men noe svangerskap kontroll har ikke vært så givende. Når jeg har time, er jeg inne max 10 min, ikke mye tid til å stille spørsmål og i tillegg er han alltid forsinket med 30-40 min.
Kummin&Lillesel Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Mitt SF-mål vokste fra 18cm i uke 18 til 28cm i uke 24. Så ble det målt til 31 i uke 28, og deretter 33 i uke 32.. Ærlig talt, så kan ikke mitt vokse mer.. Om det blir høyere tall fremover nå - så er det fordi bulen i magen strekker båndet, heller enn at det går høyt oppover!! De siste ukene har jeg også vært mindre plaga med smerter i ribbeina pga baby.. Så. Tror det er ganske normalt at det flater ut eller minker i disse tider. Skal til kontroll om 10 dager igjen. Blir spennende å se hvordan det ligger an da.
Raych Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Var hos JM i går, og på de 2 siste kontrollene (i uke 31 og 34) har SF målet flatet veldig ut. Nå i uke 34 lå det mellom 28-29cm. JM sjekket leiet og bevegeligheten og hodet hadde kommet veldig langt ned i bekkenet til at jeg hadde såpass lang tid igjen. Hun mener at fødselen kommer til å skje før vårt planlagte KS (13 dager før termin), så nå må vi bare følge med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå