Sistemann i magen <3 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har testet med eggløsnings-sticks nå i 7 dager, og de første 7 dagene fikk jeg opp kun kontrollstreken uten et eneste tegn til strek nr 2.. Men i dag kom det en svak strek nr.2 etter ca 1/2 minutt... Den var veldig svak, men kan den tolkes som en strek? Vil det si at jeg har eggløsning nå? De andre dagene har det jo ikke vært noe i det hele tatt.. Håper noen kan hjelpe....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 el testene er bare positive når testestreken er blitt like sterk som eller sterkre enn kontrollstreken. man kan også ha flere dager med positive el tester, og el kommer da gjerne på siste dagen med pos. test. les mere om dette på www.pernille.info skulle nok tippe at du har el om noen dager jeg da.
millymolly&mini Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Fortsett å teste du - ikke alle som har el mellom dag 10-14 i syklusen. Jeg pleier å ha på dag 20. Så da jeg fant ut av den seine el, så begynte jeg å teste seinere etter el i neste syklus. (brukte strimmel fra billige-tester og har fått postive tester - like sterke) Lykke til:)
Sistemann i magen <3 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 ok Tester ikke etter noen spesielle dager, for jeg har ikke fått tilbake mensen ordentlig etter fødsel... Så jeg bare tester til den blir positiv
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 På besøk fra 2 trimester,jeg fikk klar positiv test på dag 18! brukte CB digital,så det er nok lurt å teste litt lenger så kan det jo hende at streken blir sterkere. Jeg ble gravid ved den EL,men hadde nettopp hatt en MA og da er man jo ekstra fruktbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå