Gå til innhold

kan noen forklare hvordan nedpress føles ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner jo at det liksom presser nedover, men er det vondt? er jeg ikke i tvil når jeg først kjenner det?

jeg har følt siste dagene at jeg må skikkelig på do, men når jeg kommer på do så er det liksom ikke noe... har liksom ubehag nederst i magen, ikke veldig smertefullt men ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke direkte vondt, bare svært ubehagelig.. kjennes ut som om magen veier 1 tonn.. og man løper på do oftere og det er da gjerne 1 tskje urin som skal ut selv om det føles som 10 liter.

Skrevet

så det føles ikke ut som at man må bæsje?

er nedpress et tegn på noe?

Skrevet

det kan nok hende man kan føle bæsjetrang ja..

Det kan være et tegn for deg og din kropp at noe er på gang,imens for andre har det ikke noen betydning.. veldig mye opp til hver enkelt sin kropp.

Jeg hadde nedpress for flere uker siden, og det var nok da han la seg med hodet ned og festet hodet. Jm og legene sier at pga dette (og en del andre ting) så tror de på fødsel om ikke lenge. selv tror jeg ikke på de og er forberedt på å knipe for å få rett.. hehe.

men for deg som er fødeklar så håper jeg det er et tegn.. masse lykke til med fødselen..

Skrevet

tusen takk :o) jeg håper at det nærmer seg ja. Men er ikke sikker på at det er nedpress... kanskje jeg faktisk trenger å gå på do men er litt forstoppet, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...