MissUnderCover Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Har ei lita frøken på en mnd som har hysterisk vognskrekk....... Kan ikke gå tur med vogn i det hele tatt, hu hyler hysterisk når jeg legger henne oppi.. har bygd opp kanter med ekstra dyne, for at den ikke skal virke stor, har prøvd å legge henne i den når hun sover, prøvd å liksom venne henne til den, men hun bare hyler.. ligger helt hysterisk så må bare ta henne ut, og det sier seg jo selv hvor mange turer jeg får tatt... trenger tips for å få jenta mi til å like vogna......
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Huff da, ett leit problem. Men dette går seg til etter hvert! Ligger jenta di med dyne over seg? Prøvd noe annet alternativ? Feks vognpose. Ta ut de ekstra kantene, kanskje det blir for varmt og trangt. Jenta mi kunne feks ikke fordra voksiposen fordi det ble for varmt, og alt ble mye bedre uten den. Ellers så er det bare å begynne å trille små turer, selv om hun hyler. Hun gir seg da etterhvert, bare du gir deg til kjenne slik at hun vet du er der. Stopp opp og stryk litt på henne for å trøste innimellom...
Gravenstein Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Prøv å henge opp en leke eller rangle som hun kan ligge og se på også - kanhende det avleder henne litt.
MissUnderCover Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 hun ligger med dyne, har prøvd med teppe i stedet, så det ikke skulle bli for varmt.. har en sånn vognleke på vogna... men tror hu rett og slett ikke liker vogn... hehe.. men nåår hun begynner å skrike sånn, skal jeg bare trille videre da? ikke ta henne opp eller tusle hjemover? har nemlig hatt en tendens til det frem til nå.. hehe huff jeg som har så lyst til å trille masse...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 snuppa mi var også sånn første mnd,nekta å ligge i vogna å bare skreik.. men vi fortsatte bare å gå turer hver dag å hadde sånn "rangle" i vogna,så nå elsker hu ligge der..sikkert litt "vanesak" for de også,skjønne at det faktisk kan være ganske så koselig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå