Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvor vanlig er det egentlig å blø i beg. av svangerskapet (før pos. test)? Jeg spør fordi hver gang noen skriver at "nå er tanta på vei, begynte å blø i dag" så er det alltid noen som skal svare at "håper dette er en uskyldig blødning og at det er en spire der like vel" osv. Hvorfor gjør dere egentlig dette? Tror dere virkelig at vi voksne jentene her inne ikke skjønner om vi har fått mensen eller ikke? Hvorfor alle disse "falske" forhåpningene om at det kan gå bra like vel? All erfaring viser jo at en bløding betyr at det går i dass...!
fremtidoghåp Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Neida, en blødning betyr ikke alltid at det går rett i dass. VANLIG er det ikke md blødninger i beg. av et sv.skap, men helt uvanlig er det likevel ikke. Synes det er leit for deg hvis du har fått falske forhåpninger, men er det ikke det de fleste av oss får hver måned da? Vi håper og håper at akkurat DENNE pp skal det skje. Så får vi tantebesøk og en skuffelse, men prøver å motivere oss til å håpe igjen neste pp. Og så kanskje plutselig, så er spiren der! Jeg ønsker deg alt godt. (Men lurer på en ting: hvorfor signeres slike litt negative innlegg ofte med "anonym"?)
martine68 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Vil bare si til deg anonym at det er faktisk mulig å blø og likevell være gravid. Jeg har en gutt på 9 år som overlevde min lille blødning rundt ikm, så det er faktisk mulig. Når jeg får tante kommer det bare litt blod den første dagen for så å tilta dagen etter. Da jeg var gravid sist kom det litt blod første dagen, men så fortsatt det bare med litt blod et par dager før det ga seg. SÅ, litt blod trenger ikke bety tantebesøk bare så du vet det! Kom akkurat på at jeg skrev til Vilsågjerne at jeg krysset fingrene for at blødningen gav seg. Så det var kanskje meg du siktet til med dette sinte innlegget. Tar det med et smil jeg da. Som oftest betyr jo en blødning at tanta har kommet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå