Vicky 83 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 I kveld kommer kjæresten til hun jeg er forlover til opp her slik at jeg kan gjøre et videointervju med han som jeg skal bruke i utdrikkningslaget. Har hørt at andre her inne har gjort dette før. Man spør spørsmål om han, om henne og om forholdet deres. I utdrikkningslaget stiller vi henne de samme spørsmålene og ser så hva han har svart. Trenger litt hjelp til hvilke spørsmål jeg kan stille. Kreativiteten min har visst tatt litt pause..Så kom igjen jenter!!! Gi meg noen forslag!
Jordbærjenta 72 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 1) Hvordan treftes dere? 2) Hva er partnerens 3 beste egenskaper? 3) Hva er partnerens 3 dårligste egenskaper? 4) Hva er deres beste og verste ferieminne sammen? 5) Hva tror han hun synes er hans 3 beste/dårligste egenskaper? Kommer ikke på flere...
Giftmamma med2jenter Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 hva er hennes favoritt: drikk musikk mat hva synes du er det mest sexy ved henne hva falt du for når dere møres første gangen.. forloveren min hadde gjort det samme.. så så vi filmen, og hørte ho stilte spm til mannen min, deretter stoppet hun filmen slik at jeg skulle gjette hva han hadde svart, for å se om vi svarte likt. og når jeg hadde svart satt hun på filmen igjen for å se om det stemte.. (og vist jeg gjettet feil, måtte jeg ta en slurk av ølen)
Giftmamma med2jenter Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 hva synes mannen hennes er mest sexy ved henne... (hehe,kunne kanskje misfortås litt:)
Vicky 83 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Takk for svar alle sammen!! Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå