Gå til innhold

trenger litt inputs her. MASSE SLIM!! ugh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde el på mandag (sikker pga temiping)

har ikke hatt sex siden mandagen, og el slimet har vært fraværende siden den kvelden.

men når jeg gikk på do i dag, kom det horver av helt blankt, gjennomsiktig slim på papiret. det var virkelig mye! og ikke var det el slim heller.

helt vannaktig på en måte, samtidig som det var litt ttekstur (heeeelt blnkt og gjennomsiktig)

har aldri vært borti dette jeg, så får prøve dere.

noen som veit hva dette er??

ikke luktet det noe heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å dytte jeg

Skrevet

Kanskje du er gravid? Har merket ganske stor økning i utfloden selv, men ikke sett så nærme på konsistensen. Dette kom ganske tidlig, og lukter heller ikke noe. Papiret rutsjer liksom bare unna på første draget når man har vært på do. (Beklager detaljene....)

Skrevet

detaljer trengs for å beskrive. he he

papiret hos meg har jo rutsja av etter el, men ikke kommet med sånne ansamlinger som dette.

var jo syykt mye. fikk helt sjokk! he he

blei liggende oppå papiret og duve (sorry)

får håpe det er tegn på graviditet da :) det hadde jo vært det absolutte beste av alt her i verden :)

Skrevet

er du sikker på at det ikke var el-slim da? Høres veldig sånn ut synes jeg. Fra egne erfaringer ligger det og duver på papiret ja og kan strekkes nesten til det uendelige (hihi, måtte prøve en gang....).

Tok du el-test på mandag eller vet du at du hadde el på annen måte?

krysser fingre for at du er/blir gravid ihvertfall :-)

Skrevet

jeg temper, så jeg har bekreftet el via den :)

tar ikke el tester, da jeg stort sett har mye lh i kroppen, og de nesten alldtid slår ut.

håper det er graviditet ja :) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...