Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hadde en blødning i natt etter samleie som gikk over, så tenkte å vente til i dag med å sjekke det opp. men nå blør jeg igjen og mer denne gangen så da blir det nok en tur på føden... har ikke noe vondt eller noe da... 29+1. noen som har opplevd lignende?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Huff da, har ikke opplevd det, men ville bare si at jeg krysser fingrene for deg! Håper det bare er skjøre slimhinner!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 det er visst vanlig med litt blod etter sex, opp til flere dager etter sa en jormor til meg... er det rødt friskt blod, eller gammalt rødbrunt? ring føden uansett du så du slipper å bekymre deg.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jpp, vi får håpe det =) takk skal du ha! jenta sparker og koser seg ihvertfall, så regner med hun har det bra. Men blir litt nervøs siden jeg har hatt en del mensmurringer og sterke kynnere siste uka da... jaja, de finner vel ut av det hvis det er noe galt. det er føden jeg skal ta kontakt med ikke sant?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 huff da.. krysser fingrene for at lille blomkål holder seg fast. Det er fler jeg har hørt om som blør etter samleie, er helt normalt visst.. er jo mye mer skjørt der nede når man går gravid.. men for all del.. ta kontakt med føden å få det sjekket. Lykke til og hold oss oppdaterte.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Ja, det er føden du ringer til! Lykke til, skal tenke på deg! :-) Hold oss oppdatert da!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 det var friskt blod... uff, håper det ikke er noe skummelt da...
Noah A*3 daga over* Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 syns du ska ringe føden i altså...bedre å ringe engang for mye enn engang for lite...
Nina-med passasjer Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 har du ringt eller?? går det bra??
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 uff.lurer på åssen det går med sauen...
Fabelaktiv Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 samleie som gikk over? hehe - klarte ikke dy meg ring du, bedre en gang for mye som alle sier og lykke til bæææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå