Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei dere... Jeg hadde en SA som begynte 22.mai, bløddei 2 uker..Har hatt sex igjen i ca 3 uyker nå (ikke hver dag da...).. Hvordan kan man regne med at syklusen er nå? Jeg tenkte at kanskje første dag i SA var 1.dag i sitse mens.. MEn, da burde jeg jo fått mensen for en uke siden.. Hm. Tok selvfølgelig en test i dag tidlig, den var neg, så jeg er ikke gravid i alle fall.. Hva slags erfaringer har der damer, med TR etter SA, sykluser, når ble dere grvaide igjen osv.. BLir gal av og ikke vite HVOR i syklusen jeg er, sånn ca i alle fall!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 dette har iallefall stemt for meg hver gang etter sa: siste dagen som blødning i sa har jeg regnet som 1.dag i siste mens. det vil da si at siste dagen man blør, legger man til 28 dager (hvis det er din syklus) og du havner da på neste ikm dato. når man blør i to uker, så forskyves selve syklusen litt, men dette kommer jo også mye ann på hvor langt du var på vei før du fikk sa. på noen mennesker tar det lengre tid før hcg er ute av kroppen, og du får ikke en ny el før dette har skjedd. er derfor viktig å være litt rundhåndet med neste ikm dato. forsøk å se på eldre sykluser, hvor mange dager gikk det fra siste blødningsdag til neste? det kan gi deg en pekepinn lykke til.
90210 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 dytt! lurer jeg også på ettersom spiren min falt bort 11 juni..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 skulle tippe at du har ikm om noen dager jeg, utifra det du skriver.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 det kan ta opptil 6 uker før man kommer tilbake til sin gode,gamle menstruasjonssyklus.det er jo derfor litt vankelig å vite første dag siste mens.Blir man gravid må man ofte ha ultralyd for å sette termin.Men alle er jo forskjellige.Jeg mistet 1 juni i år.Snart 4 uker siden.Vi har begynt å prøve igjen.Ingen symptomer på mens eller graviditet her i gården.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde SA 29.05, og fikk mensen mandag/tirsdag denne uken (25/26.06). Da ble 1.dag i SA-blødningen starten på syklusen hvis jeg skal regne 28 dager. Stemmer i alle fall ganske bra.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Hei du! Jeg har "alltid" hatt 28 dagers sykluser.. var i uke 6 da jeg hadde SA. HVis jeg skal regne siste dag i Sa som første dag i siste mens, så blir altså IKM tirsdag 3.juli da.. Hm blir spennede å se om det stemmer da.. Tusen takk fro svar!!det tok ca 2 uker før HCG var ute.. Siste dag med blødning var jeg og tok siste blodprøve, da var HCG = 19. Men vanligvis hvis man har 28 dager syklus, så er det jo 28 dager fra første dag, ikke siste? Hm, tusen takk for svar i alle fall! Får håpe TR kommer på tirsdag ca da, så er jeg " på nett" igjen..
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hei. Jeg hadde en SA 2 mai og fikk mensen igjen 30 mai, 28 dager etter SA. Fikk den på nytt igjen 25 juni. 27 dg etter. Ingen forsinkelser her i gården ihvertfall. Varierer med en dag eller to. Det gjorde det før SA også. :-)
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 HM! OK! Da får jeg se hva som skjer her...PÅ tirsdag som kommer er dte da 28 dager siden siste dag i SA.. Tirsdag som var 28 dager etter første dag i SA.. Foreløpig ingen tante.. Så v får se.. Håper i alle fall tanta kommer snart, eller at jeg er gravid da:o) Tusen takk for svar i alle fall!
ls83 Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 hei jeg mistet også i sa 23 mai. fikk mensen igjen nå på søndag.. blødde også i to uker.. så den kommer nok snart skal du se...
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 jeg hadde en sa 25.mai...og har heller ikke fått igjen TR.... hadde EL for ca to uker siden i dag...så jeg regner med at IKM er torsdag/fredag...tenkte å ta en test i morgen el fredag...etter MA fikk jeg mensen igjen etter 4uker og 4dager... nå er det 4uker og 5-6dager siden jeg begynte å blø...så er litt spennende dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå