Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte gynekologen i forgårs og han ville litt motvillig skrive ut en resept til meg.

Tror det kan være lurt, da syklusene mine har tullet litt etter MA`n.

Skal starte opp med første tablett i dag. Det skal bli spennende, og jeg håper jeg ikke får slike bivirkninger som bente hadde ;)

Føler at dette blir en siste krampetrekning i fht. babylagingsprosjektet.

Går ikke dette heller, da settes det ett stort punktum!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it Smugs! Skal se pergoen får fart på el. Håper du rekker å få en ny spire før dere setter punktum. Masse lykke til med pergoen og så får vi håpe at bivirkningene holder seg langt unna.

klem fra

Skrevet

Lykke til Smugsen:)

Klem

Skifer

Skrevet

Har prøvd å skrive svar på pmld. 4 ganger, men enten blir jeg orstyrret, eller det kommer opp"siden kan ikke vises". I morgen har jeg bedre tid...Lykke til uasett så lenge. Jeg hadde ingen bivirkninger, men dette er så forskjellig.

Det at du motvillig fikk resept, er vel et godt tegn. Jeg fikk dobbelt kur uten å ha spurt engang....hadde ikke mye tro på meg.

Skrevet

Satser på at pergo er det lille puffet som trengs.

Lykke til smugs,måtte sommeren gi resultater !

Klem fra

Skrevet

Tusen takk jenter, føler jeg trenger litt lykkeønskninger nå ;)

Jeg tar to tabletter daglig så jeg går ut ifra at jeg går på dobbelkur??

Gjør jeg det?

Burde jo ha visst dette da men... Leste også at en ikke skal bruke det om en har cyster på eggstokkene. Nå tror ikke jeg at jeg har det da men, burde ikke jeg ha fått en gu først?

Når merket dere som har brukt dette at bivirkningene kom sigende? Jeg føler meg fortsatt i super form, men nå startet jo jeg i går da...hehe.

Skrevet

*superklem* og - det går bra Smugs!!!!! ;o)

Skrevet

Hei Smugs!

Blir spennende å følge deg nå. Håper at pergotime kan få fart på egg-veksten og at det blir full klaff for dere denne pp.

Jeg har selv en resept på pergo liggende, tror jeg vil prøve neste pp. Jeg fikk resepten fordi jeg selv spurte om dette kunne være en ide for å bedre egg-utviklinga selv om jeg har el til vanlig. Gynekologen er ekspert på fertilitetsproblemer, men jeg fikk heller ingen undersøkelser.

(over førti og har barn fra før = no help)

Har lurt på om det kan være en ide å ta Solvipect slimløsende hostesaft samtidig, siden mange her rapporterer om mindre el-slim under pergo-forsøk.

Ønsker deg god "virkning" uten bivirkninger!

Skrevet

Hei Smugs!

Det er mange som lykkes med Pergo, også i hvileperioden efter kuren. Jeg håper veldig mye at dette lykkes for deg.

Klemmer

Skrevet

Ønsker deg kjempemasse lykke til!!! Hos oss ble det klaff med Pergo - dessverre ble det ikke noe mer av akkurat i vårt tilfelle, men befruktning fant sted, så stå på! (Og en venninne av meg har to nydelige tvillinger etter Pergo-kur)

God sommer!

Skrevet

Du går spennende tider i møte nå. Så må vi krysse fingre og tær slik at du får hell og pos. test snart. Jeg synesdu er tapper kjære smugs.

Skrevet

Hei Smugs !

Dette går nok rette veien !

Da jeg fikk pergo satt spiren hos meg. Jeg fikk crinone også . Nå er det 52 dager til jeg får møte underet mitt. Om ho ikke kommer før tia da :-)

LYKKE TIL !!!!!

klem fra

Skrevet

Masse lykke til Smugs!

Dette blir nok en god sommer for deg :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...