enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Tenker spesielt på quinny freestyle 3XL. Synes den ser skikkelig kul ut. Og det er jo så utrolig mye å velge mellom i vogner, så det er greit å høre andres erfaringer.
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vi har 3XL vogna. Kjøpte den for over 2 år siden og har kun brukt den som sportsvogn. Men vi er kjempe fornøyde, og skal kjøpe dreamibag og bruke den til spiren også. Jeg kan ikke annet enn å skryte av den, men vet at det er mange som ikke liker den også. Har tidvis hvert eftige diskusjoner på dinbaby ang. denne vogna. Noen mener den er ustabil og velter lett. Vi har også opplevd at den har veltet, men da har ryggen vært ned og snuppa har sittet over balansepunktet og kastet seg bakover.. Altså hvilken som helst vogn ville ha veltet da. I F&B sin test av "moderne" vogner var Quinny 3 XL den eneste som tilfredstilte alle sikkerhetskrav. Så skal du ha en trehjuling vil jeg si at 3 XL er et godt valg.
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 ja, jeg har også hørt det med at den kan velte, men det gjelder tross alt alle vogner!! Noen andre som har erfaringer?
Sjokoladebananer Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Er det denne man kan sette MaxiCoseien på? Hvordan fungerer det?
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 åh det nicket ditt assa!!!! Får SÅ lyst på sjokoladebananer!!!!!!hihihiihihi Jepp - MaxiCosi skal være mulig å sette på, men jeg vet ikke åssen. Det er jo helt genialt egentlig, å bare sette på bilsetet (for det er det MaxiCosi er ikke sant? Nå ble jeg plutselig i tvil her......... kan ikke vite alt som førstegangs heller )
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Ja det kan man, og den skal også gå sammen med iZiSleep til HTS. Følger med to adaptere da man kjøper vogna, disse settes på vogna og setet klikkes på.
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 iZiSleep er det den man kan justere ryggen på? Som det er så mange reklamer for nå (har ikke bil, så har ikke sett så nøye på bilseter). Og synes du vogna er innmari bred mellom bakhjulene? Det har jeg hørt er et minus (særlig i butikker...)
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 iZiSleep er det hvor ryggen kan legges helt ned da setet ikke er i bilen ja. Vogna er brei ja, men de fleste butikker ha jo minst en kasse for rullestolbrukere, og der går den jo fint igjennom. Husk at mange har søsken og tvillingvogner også, disse er jo breiere. Og jo breiere den er jo stødigere blir den jo )
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 Det er et godt poeng!!! Skal definitivt sjekke den ut i sommerferien. Vil veldig gjerne ha en trehjuling. Har trillet på simo vogner og de er så store og tunge (riktignok 11 år siden men..). Og så er det genialt med svinghjul foran, så man slipper å "ta i" for å få svinget vogna. Åh - jeg gleder meg. Går over i uke 20 i morgen, og vi har ikke kjøpt noe enda, så dette blir moro. Skal også besøke de kommende besteforeldrene (og oldemødre) i sommerferien, håper det vanker skikkelig kule gaver som er nyttige!!!!! Tji hi
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 sier meg enig i alt det positive om denne vogna over her,men vil bare kommentere en tin: aldri lagt merke til at den er breiere enn andre vogner jeg..aldri tenkt over det engang,for har nå alltid trilla den gjennom de vanlige kassene på butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå