Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Heysann damer!! I'm bækk fra London, og nå nærmer lørdagen seg med stormskritt. Værmeldingen viser: litt regn, så vi tør ikke helt satse på grilling. MEN: jeg står for drikke, så tar dere med det dere vil spise. Mamma'n min tror hun kommer en tur (nysgjerrig?) for å servere oss - hehe. Så det blir en skikkelig kosedag! Jeg har champagne, rødvin, hvitvin og rosévin for de som vil ha det, og brus/juice til resten av gjengen. Satser på å lage en alkoholfri punsj også. Send gjerne ønsker. Har forresten også overnattingsplasser i massevis til de som måtte ønske det. Vi trenger å sette opp en ca oversikt over når det passer for dere og hva dere ønsker, i forhold til Tony og behandlingene. Så send meg enten pm eller svar her. (ps: tar ikke kort så husk kæssj ) og... er jo plass til andre også - vi ekskluderer ingen
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Eg må sjå det an på forma, har framleis veldig vondt i halebeinet. Men eg har så kjempelyst til å kome Mulig at eg reiser til Horten til mamma og pappa på laurdag, men ikkje heilt bestemt enno. Så eg må berre seie "mogleg oppmøte" og håpe på det beste
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Så meldingen din Tosofo... skikkelig trist om halebeinet ikke blir bedre. Ønsker deg all mulig god bedring...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Har lest flere tråder ang dere engledamer.. hvem er dere egentlig?? Hvorfor kaller dere for engler? bare lurer:)
doffine Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hei duracellgirl:-)) Det hele startet med at nunne og jeg lagde en tråd i november eller noe. Var ei stakkars jente som ikke fikk nødpenger på sosialen, hun var gravid og kun de klæra hu gikk i omtrent. Hun hadde leid leilighet, så hu hadde tak over hodet. Så fant nunne og jeg ut at vi må lage en innsamling til henne. Og folk hadde tepper, hermetikk, klær, glass, kopper og kar og avse. Og jenta fikk hvertfall noe tilsendt. Så fant nunne og jeg ut at vi hadde samme humor, og lagde deretter sånne humortråder. Og det var det ikke alle som likte, så vi fant ut at vi måtte markere trådene, så de som ikke var intresert i å lese skulle slippe. Og da kom det til slutt opp en ide om at vi kaller oss bims helles angels. Aner ikke hvorfor det er slik. Vi unnlater ingen, alle er velkommne. Vi møtes titt og ofte, og mange av oss har meget god kontakt på utsiden av bim. Vi har treff hos oss forskjellige, og noen tar med frukt, andre brus, andre godis.. så det blir sånn sikkelig kos:-) masse snakk og moro:-)
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg må bare si at det blir mulig oppmøte herfra også! Skulle veldig gjerne ha kommet, men er så utrolig trøtt om dagen, når klokka nærmer seg 15.00 da er jeg helt skutt jeg. Dessuten så regner jeg med at fullmånen skal få Jonas ut!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Åh så koselig.. dere er jo noen engler:) kan jo fortelle at jeg gjorde noe lignende her for noen mnd siden. Det var en innflyttningsfamilie i bygda som mistet alt de eide i en brann. Hele bygda frøs dem ut og de fikk ikke leie noe hus noe sted, ikke noe hjelp og bare sure miner og baksnakking. (sånn er det å være innflytter.. er det selv derfor jeg visste så alt for godt hvordan de hadde det) Jeg ville hjelpe dem,men har ingen økonomi til å hjelpe stort sånn sett.. luftet ideen med svigers som bare lo av meg. jeg dro da hjem, pakket alle gardner,sengetøy,kopper,glass,bestikk og klær som jeg uansett ikke brukte og som bare tok opp plass. dette ble til ca 6 store søpplesekker. Jeg reiste dagen etter å leverte det til familien som hadde 2 barn i samme aldre som mine søstre nesten (dermed passet mye av klærne jeg fikk tak i fra dem) De ble så rørt at de gråt allemann. Jeg syntes det var en selvfølge å hjelpe når man kan.. selv om det ikke er de store summene, så hjelper det i nødens stund. De holder nå på å bygge opp igjen nytt hus på branntomta og ting ser lyst ut,men at de orker i bo i bygda etter at folk behandlet dem som de gjorde.. det står jeg i respekt av. Vi har gjennomgått mye dritt fra bygda selv fordi vi er fra sverige og kommer inn i bygda.. men vi klarte oss og det er jeg sikker på at denne fanilien gjør også. Synes dere er noen supre damer som gjør slikt i medfølelse for andre. klem
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 duracellgirl: ville bare si til deg at du er et herlig menneske... virkelig.. de som har deg i livet sitt er utrolig heldige.. du fortjener virkelig ikke all dritten du har fått..
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 Ja, vi får da håpe det, Angell !!! Det er på tiden han viser seg nå. Doffine kommer supertidlig, så om det er andre som vil komme på formiddagen er det bare å dukke opp...
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kan sende kart og telefonnummer på pm dersom noen trenger det, hehe
Ioren Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 åååå, jeg vil være med =p Meeen, vi la planer for leeeeeeenge sia for denne helga, så må vel fint innfinne meg der... =P
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2007 Det kommer andre sjangser Nå så jeg på værmeldingen at det kanskje letter på lørdag - været i dag har vært kjempefint her oppe... så ta med badetøyet, så fyrer vi opp stampen også
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2007 Vi bor vel ganske spredt, egentlig... Men jeg bor på Gjerdrum. ved Kløfta/Jessheim/Gardermoen på en måte.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kommer..... Kan jeg ta med en kake? (hvis jeg får tid..he he) Må vel være marsipankake med engler på det da?
Mamma'n til Thias Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 27. juni 2007 Om du kan ta med kake??? det var dagens spørsmål, veit jeg.... klart du kan! hva som helst - vi spiser det nok, hehe...
Ioren Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Jaa Ellers så får vi møtes på Strømmen for en is igjen =D Til deg over her; jeg bor på Lørenskog like utenfor Oslo =)
Mamma'n til Thias Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 29. juni 2007 Da nærmer det seg... jeg gleder meg iallefall Vet om noen som kommer og noen med forbehold, tro det blir gøy. Jeg var forresten og plukket varer til oss i går... og sitter med prisene nå... Tror dette kan bli veldig bra
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 29. juni 2007 #19 Skrevet 29. juni 2007 Gleder meg masse til å møte gjengen!!!
Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 #20 Skrevet 29. juni 2007 Jeg kommer dessverre ikke. Har så masse vondter og er så sliten for tiden så tar ikke sjansen. Men har utrolig lyst, så gleder meg til å høre om hvordan det har gått da
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 29. juni 2007 #21 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er i Ålesuuuund! I want new nails!!! *snufs*
Mamma'n til Thias Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. juni 2007 Æsjamei.... det høres ikke bra ut. Men det er på tide med litt vondter, så Jonas kommer seg ut!
Mamma'n til Thias Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 29. juni 2007 Og vi vil se Even!!!! Du får kose deg i Ålesund... hehe... så skal vi kose oss med kaker og sånt
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 29. juni 2007 #24 Skrevet 29. juni 2007 Hva kake liker de fleste da? Marsipankake m/vaniljekrem og jordbær?
Mamma'n til Thias Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 29. juni 2007 åja... hørtes supergodt ut, spør du meg. Jeg elsker krem og jordbær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå