*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg som var så kjepphøy for et par uker siden og ikke syns verken varmen eller den store magen var et problem - bekkløsning til tross...fire-fem uker til termin er jo ingenting....MEN de siste dagene har alt snudd....bekkenet verker så jeg omtrent ikke klarer å gå - ikke sover jeg mye heller siden det verker sånn og når kvelden kommer sitter jeg bare å griner i sofaen siden det gjør så vondt:o( Kvalmen her blitt verre...i går natt og morges kastet jeg opp som bare det og kjenner fremdeles at jeg er sykt kvalm...bare håper jeg klarer å holde det nede... Er svimmel til tusen og har en plagsom hodepine som aldri forsvinner....vondt i magen har jeg også - akkurat som om jeg får støt hver gang jeg beveger meg...skikkelig ubehagelig. Kynnerene kommer som perler på en snor og er hakket mer enn ubehagelig...glad jeg skal på kontroll i morgen, ja... Dagens syteinnlegg fra meg:o(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Neimen lille vennen da:( Kjenner meg godt igjen,men det man må tenke når man har sånne dager er at det finnes også de dagene vi strutter av energi og gir blaffen i vontene..netopp fordi vi vet hva premien er.. en liten baby som ligger å koser seg inne i magen din. Tenk nå er det ikke lenge igjen.. tiden går så fort. Idag har jeg en bedre dag.. bekkenet er ikke så ille, og hodepinen har ikke kommet. Det verste for tiden er nettene, da sliter jeg.. og etter jeg har spist frokost er jeg så kvalm som f*** men heldigvis går det over når jeg rører littpå meg. prøv å gå en bitte liten tur. om det bare er 5 min så hjelper det mye på humøret og dermed formen også. Stor klem fra meg:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Uffda. Så slitsomt å ha det så vondt og ikke minst å være så kvalm. Men kan jo kanskje høres ut som om noe er i endring og at fødselen kanskje ikke er såå langt unna..?? :0) Lov å håpe, ikke sant? :0) Trøste, trøste! :0)
Poteto Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 hehe.. må le litt av dette.. eg føler meg nett lik.. har tenkt at, gu eg har liten mage i forhand til mange andre.. men gu, så irriterende, babyen må ha utroli liten plass inni her! .. vaknet bare en morgen, å da var ALT gale... har vondt, er grinete og matlysten er bare dritt!! halsbrann hver kveld, men klarer ikke tygge dei tablettane! blæ! lykke til videre.. (er i uke 35)
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Ja, det er bare å holde fokus på premien:o) Gleder meg nor vilt til å få ut lillejenta:o) Håper bare jeg får noen gode dager fremover også, at det ikke forblir sånn som dette til jeg føder...for da vil det ikke være gøy å være i hus med meg, he he.... Syns kvalmen blir så mye verre når jeg beveger meg, jeg....var å leverte småen i bhg tidligere i dag og handlet etterpå...trodde jeg skulle svime av....ekkelt:o( Så nå ligger jeg på sofaen og prøver å slappe av. Hater å ha det sånn - for jeg får så dårlig samvittighet av å ikke gjøre noe:o( Ble så glad at jeg måtte felle noe tårer da jeg kom hjem i sted - da hadde samboer tatt hele kjøkkenet før han gikk på jobb:o) Grudde meg som en hund til å ordne kjøkkenet, men visste det måtte tas....så ikke ut....men nå slipper jeg i allefall det:o)
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Lov å håpe...men jeg gikk 5 dager over sist, så har ikke noe tro på at jeg skal få før termin i allefall...;o)
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har stooor mage, jeg da...ser ut som om jeg har svelget en badeball, he he...og babyen kjennes ikke ut som om hun har så veldig mye plass likevel...blir vel en stor baby dette her... Lykke til, til deg også)
Poteto Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 hehe.. en badeball.. ser det for meg hehe.. eg bare gleder meg til belønningen for slitet kommer good luck
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Åh det er herlig når mannfolka overrasker slik.. ikke ha dårlig samvittighet for at du hviler deg.. husk at kroppen din jobber 24 timer i døynet i 9 mnd for å lage en baby til dere.. det er jobb det også, og det tar på både fysisk og psykisk... veldig bra betalt jobb da må jeg si.. en baby i lønn:) men vis meg den mann som jobber 24 timer i døynet i 9 mnd... tror han hadde hatt behov for en hvil i ny og ne også. Ta det med ro idag, slapp av og prøv å sove litt. kanskje føler du deg bedre utpå ettermiddagen.
Bruble Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Huff, ikke noe godt.. Har det meste av det der jeg og... Og for 5 uker siden var jeg i full sving på jobben, i dag på termindato erjeg helt "ødelagt". Gruer meg sånn til å bare på på dass fordi bekkenløsninga er så inni hampen vond, er kvalm så si hele tiden og spyr innimellom. Er trøtt og føler jeg kan sove når som ehlst,hvor som helst. Føler jeg har svelga en jævla medisinball jeg... magen er stor,tung og i veiein uansett!! Jordmor har de siste kontrollene sagt at det er MYE baby inni der. ( Kos å høre for ei som fikk en liten fugleunge på knappe 3 kg forrige gang). HUn tippa han kommer til å være 3,5 - 4 kg kg når han er født( gulp!) Har de siste 2 ukene gått med mensmurringer og lurerier og er møkk lei nå. Hadde håpa han skulle komme før termin, men jeg er tydelig en av de kvinnene som får barna på overtid. Eldste kom 10 dager over tida. Så jeg krysser fingrene og håper du går lysere tider i møte:) klem fra meg ( godt å få blåst ut litt ja)
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2007 Lykke til da, Bruble - håper han kommer snart, du som er på termin og alt...uff, det er tungt å gå over - gikk 5 dager over sist og holdt på å bli sprø! De lengste fem dagene i mitt liv! Så denne gangen skal jeg helelr tenke at hun kommer noen dager over, så jeg ikke blir så sinnsykt utålmodig.... Etter ul i uke 28+6 ble hun estimert til å være 4000g ved termin....så håper nesten hun kommer litt før ja....storebror var "bare" 3770g, men ble hastesnitt med han, så er jo førstegangs sånn sett....gruer meg til å presse ut en svær baby*gulp*;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå