nyttnick3 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Til et søskenbarn som "har alt". Har ikke lyst å gi penger..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Var akkurat i bryllup. Og der fløt det av standard: servise og bestikk, med ett og annet innslag av lysestaker og vaffeljern. Vi hadde kjøpt et keramikksett (hjemmelaget i Levanger!) som besto av ett veggfat med T-lysholder og to skåler i samme serie. Faktisk det eneste som skillte seg litt ut. Jeg syns jo at det er greit med noe litt spesiellt i et brylupp om man skal kjøpe.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg ville fulgt en liste de sikkert har lagt i en eller annen butikk. Greit att brudeparret får noe de ønsker seg så det ikke blir så mye å bytte.
Lykkepiller Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal gi en karikatur av brudeparet! Ihvertfall originalt nok...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Broren til gubben og kona fikk kunst i bryllupsgave (hadde ønsket seg), go hvis man føler seg trygg på hva slags stil brudeparet har syns jeg det er kjempekult - ikke nødvendigvis sånn man føler man kan bruke penger på sånn til vanlig så lenge man ikke er "stinn" i penger... Ellers hadde nok jeg også fulgt ønskeliste hvis de har lagt det ut noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå