Vicky 83 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 I kveld kommer kjæresten til hun jeg er forlover til opp her slik at jeg kan gjøre et videointervju med han som jeg skal bruke i utdrikkningslaget. Har hørt at andre her inne har gjort dette før. Man spør spørsmål om han, om henne og om forholdet deres. I utdrikkningslaget stiller vi henne de samme spørsmålene og ser så hva han har svart. Trenger litt hjelp til hvilke spørsmål jeg kan stille. Kreativiteten min har visst tatt litt pause..Så kom igjen jenter!!! Gi meg noen forslag!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hmmm.... den løsningen hørtes gøy ut! Jeg hadde nok spurt om favoritt ting eller ting de burde vite - farge på tannbørsten - hva han tror hun syns er hans mest irriterende uvane, og omvendt - deres morsomste minne av dem sammen - hvilket barnenavn de vil ha - favoritt mat/frokost/spisested - også kan det være morsomt med de litt mer pikante detaljer fra sexlivet dems (hvis du tør å spørre - og de tør å svare) - tidlige barndomsminner - årsak til arr de har - hva de liker av morsomme trekk om hverandre - drømmer de har, felles eller alene... Det var noen forslag - kommer vel litt an på hvilken tone du vil sette! Lykke til - skal huske den ideen til den gang jeg kanskje er forlover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå