Gå til innhold

Å fyttikatta!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er RENHOLDET du bekymrer deg for? Ikke det faktum at denne kvinnen åpenbart er psykisk syk og ikke fått den hjelpen hun hadde trengt? Eller at hun hadde 18 katter og to hunder som var alldeles syke og vanskjøttet, og som måtte avlives som følge av det? Nei gud bedre meg, at det var skittent og jævlig var vel det verste.

Får vondt i meg av denne kvinnen som bodde der, hun kan ikke hatt det bra med seg selv...:(

Skrevet

Å nei å nei å nei å nei å nei å nei

Tragedie fra ende til annen.

Stakkars stakkars stakkars

Får kjempevondt i meg av å se slikt

Skrevet

Stakkars dame! Og stakkars dyr som var stuck med denne damen...

Tenk å bo sånn da?

Skrevet

Ja. Bekymrer meg ikke for det som har vært: kvinnen er nå på sykehus under behandling, og dyra er avlivet. Men for all del. Om du mener det hadde vært bedre om hun skulle fått bo der og "tatt seg av" dyrene: vær så god. Jeg for min del syns det er bra at noen til slutt grep inn. Og med kvinnen og dyra ute av huset: så lurte jeg i all min naivitet på hva som ville skje med huset.

Hadde et tilfelle i en nabokommune her, med en dame (uten husdyr) som ikke klarte å ta vare på heimen. Psykisk syk, men ikke umyndiggjort. Hun la ut på vandring og levde som uteligger hele sommerhalvåret, men dører og vinduer åpne, slik at ville dyr søkte tilhold i huset. Til slutt var det så ille at kommunen måtte brenne huset. Men de måtte samtidig bygge nytt til henne, og gjett hva? 5 år etter er det like jævlig, og huset må etter all sansynlighet saneres. Men å umyndiggjøre kvinnen og få henne på institusjon? Nope...

Skrevet

"Ja. Bekymrer meg ikke for det som har vært: kvinnen er nå på sykehus under behandling, og dyra er avlivet. Men for all del. Om du mener det hadde vært bedre om hun skulle fått bo der og "tatt seg av" dyrene: vær så god."

Har jeg sagt det? Nei.

Det er tragisk at ingen har brutt seg inn til henne før og fått henne på sykehus og fått reddet dyrene hennes før_det_var_for_sent. DET er tragisk. Kvinnen er nok så syk at hun trrodde at hun gjorde en bra ting for dem og ikke så rundt seg hvor ille det var. Det er forferdelig trist at slike ting skjer og at lite blir gjort før det er for sent. Å bekymre seg for renholdet i denne saken, blir for trivielt. Helse-Norge er det man burde bekymret seg for, ikke hva som skjer med huset, det blir huseierens bekymring.

Skrevet

Huff og huff..

Greit at hun takket nei til omsorgsbolig og hjemmehjelp, men de må jo følge opp slike mennesker for det og sjekke at de fortsatt klarer seg greit..

Og stakkars dyr..

Skulle vært strenge regler på hvem som får ha dyr og ikke og et maks antall dyr på så og så mange kvadrat.

Hva var det.. ? 18 eller 8 katter? hørte ikke helt hvor mange katter det var, men 2 hunder og en fugl?

Og alle kattene og ene hunden måtte avlives.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...