lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde el på mandag (sikker pga temiping) har ikke hatt sex siden mandagen, og el slimet har vært fraværende siden den kvelden. men når jeg gikk på do i dag, kom det horver av helt blankt, gjennomsiktig slim på papiret. det var virkelig mye! og ikke var det el slim heller. helt vannaktig på en måte, samtidig som det var litt ttekstur. har aldri vært borti dette jeg, så får prøve dere. noen som veit hva dette er?? ikke luktet det noe heller...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 prøver å dytte litt jeg. har lest på pernille.info og, men blir ikke noe klokere
mor.monsen Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 det kan ha vært en vanncyste som sprakk.. de er ikke farlige å kommer ofte i forbindelse med eggløsning viss nok. jeg var plaget med det da jeg var yngre.. ellers så vet jeg at det kan komme slim slik du beskriver ved eggløsning og litt etter..
millymolly&mini Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Leste om el-slim på pernille og fant dette: "Våtere utflod (og evt litt lavere temp) ca en ukes tid etter eggløsning er ikke et tegn på tilbakevendende fruktbarhet, men simpelthen et resultat av østrogenet som får en liten opptur. Østrogen er årsaken til lav temp og våtere utflod før eggløsning, og det samme kan skje når denne toppen kommer" Men om østrogen en uke etterpå kan være postivt tegn på et evt svangerskap, vet jeg dessverre ikke. Kanskje andre som vet?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 hm, er jo bare to dager etter el dette. vet at det ikke er en vanncyste, for hadde full inv. sjekk med ul for å se om el kom denne mnd (om eggene modnet som de skulle) var jo liksom litt klissete og seigt, men ikke el slim og ikke cædrester. får vel bare gå å fundere, og håpe på at det kanskje er fordi det er et egg som er blitt befruktet eller noe. *glise* håper jo i det lengste hver mnd. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå