♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal arrangere utdrikningslag og temaet er kjendisdag. Den vordende brud skal kles opp som Paris Hilton i fangedrakt (ja, jeg vet originalen er løslatt, men det bryr jeg meg ikke om, hehe) og kjøres rundt i limo og få lagt profesjonell makeup, negler o.l. Men jeg mangler den helt store begivenheten, noe som gir litt spenning for henne (men hun skal slippe å bli flau)! Utdrikningslaget skal holdes på et relativt lite sted så jeg føler ikke at jeg har så mye å velge imellom. Ikke kan jeg bruke ubegrenset med penger heller, akkurat. Og så er jeg så perfeksjonistisk at jeg absolutt vil holde meg til kjendistemaet... :-)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Lage sin egen cd? Var med på et utdrikningslag i fjor der vi gjorde det, bruden var kjempeflau da, men hehe, hun syntes det var litt morsomt også;-) Blir jo litt glamour/kjendis feeling over det?
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Det hørtes skikkelig gøy ut. :-D Men er det ikke kjempedyrt da? Hvis du tenker på å bruke et studio?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Husker ikke hva det kostet. Var et eget studio her i byn der man kunne gjøre det, da vi kom gikk et annet utr.drik.lag og da vi dro kom det enda et, så det er jo tydeligvis populært!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Hehe... Ja, det skulle vi gjerne ha gjort altså! Men som sagt så er dette et relativt lite sted... Det er sikkert mulighet for å gjøre det, men jeg er redd det vil koste skjorta.... Skal undersøke. Takk for tips! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå