Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Har endel. Kom de siste dagene før fødsel.
Bolla Pinnsvin Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Ved mitt 1 svangerskap hadde jeg ikke ett eneste strekkmerke før på termindatoen...da dukket det første opp...gikk 15 dager over og på den tiden fikk jeg strekkmerker opp til navlen hele veien fra hofte til hofte..Veldig festlig.Not. Med nr 2 merket jeg ikke noe særlig endring.De jeg hadde fra før ble litt mer tydelig bare.Mens jeg gikk gravid. Nå er jeg i uke 35 med nr 3.har ikke fått flere ennå..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg fikk de på slutten av svangerskapet og uka på overtid kom det mye,får se om jeg får flere denne gangen...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Takk for svar. Forrige gang fødte jeg for tidlig,så da unngikk jeg de verste strekkmerkene. Er veldig spent denne gangen,er i uke 33 nå,og det ser bra ut foreløpig.. HI
Solskinnsjenta Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hos meg kom de plutselig rundt uke 30. Og da mener jeg plutselig! Kom omtrent over natten. Mannen min kommenterte at huden rundt navlen hadde forandret seg litt, og neste dag hadde jeg tigerstriper over hele nedre del av magen. Førstegangs med tvillinger...
elfmade Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Fikk masse på hver side av magen i forrige grav ca uke 29-30. Denne gangen ser det bra ut forelöpig (uke 34) men jeg tör ikke håpe på noe! Ser mange skriver at de kan komme veldig sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå