Gå til innhold

når er dere klar til å få babyen ut?


Poteto

Anbefalte innlegg

eg vil ha babyen ut rundt den 17 juli :)

pga den 16 skal vi til jm å lære å høre om fødsel, å vil at sambo skal få med seg den timen der før fødsel.. han gidder ikke lese noe særli om fødsel ol. hans oppgåver å sånn...

 

har termin 1 aug :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha ut babien siste uka av juli! Har termin 4 august, en uke før hadde vært supert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 4 -August.. vi skal en tur til Kiel fra mandag og 3-4 dager etter det... så bare vi har kommethjem derfra så spiller det egentlig ingen rolle... etter det er jeg klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28 aug i følge ultraly på sykehust, fikk 19 aug først hos legen også var jeg på 3d ultrlyd for en uke siden å han mente 17 aug.. så får bare vente å se.. er jo 14 dager +/- også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ul termin 16 august...men vil ha na ut i slutten av juli....fikk sønnen min en uke før:)håper håper...føler ikke for å gå over tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hun kommer ca 27 juli. Har ul termin 4 august, mens termin 31 juli.

 

Men om hun kommer om 14 dager til gjør det ingen ting :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt komme i fellesferien, for da har sambo ferie! Så om en til tre uker fremover hadde vært greit.. :) Har termin 08. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra 24.juli har det vært kult:) det r akkurat 14 dager før termin.. men, han kommer nok når han er klar! håper litt at han ikke kommer to uker etter termin... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper håper og håper at hun kommer i slutten av juli, hjerne før. For da kan jeg ta eksamen som jeg har 6 august. Termin 3... *krysser finga* Men alle sier at jeg kommer til å gå over tia pga at jeg er førstegangs fødende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Har termin 15 August så det passer bra.

Orker ikke gjøre så mye hver dag og INGENTING er klart til babyen kommer så tror jeg trenger tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min skal begynne fotsonemassasje to uker før(ul-termin)så jeg slipper å gå over tida. Forhåpentligvis kommer gutten ut rundt mensterminen,15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har termin 29. august! Mannen min er lærer og begynner ny jobb med nye elever på ny skole 13. august.. I tillegg skal han på kurs m overnatting 30.-31. august! Så jeg er veldig klar for å få denne babyen 2-3 uker før termin!! Men jeg må nok bare vente til han finner ut selv at han vil komme...... Trøsten er at de to første har kommet ei uke før termin begge to:-) Kan bli noen laaaange uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...