faritopia Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Har hatt sex hver dag siden siste mens. Om det stemmer skal jeg ha eggeløsning mellom 19 og 24 juni og befruktningen skal liksom skje 22 juni. Her kommer det jeg lurer på! vi hadde sex alle disse dagene men ikke 24 og 25 juni er det mulig vi ikke hadde sex på riktig tidspunkt da? Håper noen svarer da dette er det eneste som står i hodet mitt om dagen!! :-(
millymolly&mini Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vanskelig å svare helt sikkert på spm. Men har du regelmessige sykluser, så er det svært stor sannsynlighet for at det har klaffa for dere denne pp-en. Og klaffer det ikke, så kan det være en ide neste pp å teste med el-tester for å finne eggeløsninga. Og klaffer det ikke den pp-en etter, så kan det være lurt med el-tester + at det kan være verdt å prøve å ikke ha sex hver dag, men annen hver dag/hver tredje (i tilfelle det er sædkvaliteten det er noe med..) Det siste rådet prøver jeg denne pp-en, men håper du slipper å bruke det da:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå