Gå til innhold

KAN NOEN HER HJELPE MEG??????????????????????

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært tusen innlegg om dette før, men jeg har jo ikke hatt bruk for det før.. så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har lest dem da heh.. =)

Men.. spm er... kan jeg ha rier? eller er dette bare kynnere?

Begynnte i går.. får skikkelige tak i ryggen.. og de varer noen minutter.. har ikke tatt tiden ettersom jeg har trodd hele veien at det bare var kynnere eller noe... det går en god stund mellom.. ikke vet jeg hvor lenge.. men en god stund.. så kommer de igjen..

De går ikke bort om jeg legger meg ned, skifter stilling osv.. og de føles veldig ubehagelige... de har holdt på sånn siden i går på dagen... har våknet maaaange ganger i natt, av disse takene i ryggen.. for så å såvne igjen når de har gått bort.. så har som sagt ikke tatt noen tid på dette.....

Jeg har vært myyyyyyyyyye inne på føden i det siste,for forskjellige ting. så orker ikke ringe dersom det ikke er nødvendig.. og i og med at det går en stund i mellom disse takene, vil jeg jo måtte ligge med d ctg apperatet lenge viss dem skulle sjekke det...

Bør jeg begynne å ta tiden? er dette bare kynnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var plaget med mye kynnere da jeg var gravid. Da stammer magen sei og blir knall hard. De skal egentlig forsvinne dersom man skifter stilling, men det gjor de ikke hos meg. men jeg kjennte ingenting i ryggen slik som du beskriver, så jeg hadde nok ringt å hørt med føden ja

Skrevet

så ved rier skal magen ikke bli hard? må sjekke om den blir d neste gang desse takene kommer...

Skrevet

jo, når du har rier blir magen knallhard!!

Skrevet

kynnere skal ikke være vonde.. og hvis du ikke får sove så bør du iallefall ringe.. men ta tiden på en først kanskje.. hvor lenge den varer og hvor lenge imellom.. men døm selv - det er det viktigste - ikke hør på oss skravlehøner

lykke masse til og håper det bare er kynnere da :)

Skrevet

jeg er bare 18+6 så jeg vet ikke, men mener å ha hørt at kynnere ikke skal gjøre vondt? Magen min strammer seg (merker det jo, men er ikke vondt) og blir steinhard, for så å gå over etter en liten stund.

Men kan du ikke bare ringe føden da? Heller en gang for mye. Og jeg tror nok ikke du bryr de uansett hvor mye man føler at man "renner ned dørene". Gjør det du, så slipper du å bekymre deg :-)

Skrevet

For å si det sånn. da jeg hadde kynnere ble jeg spurt om å komme på føden flere ganger for jeg hadde unormalt mye. Så siden du har vondt i ryggen i tillegg så bør du vertfall ringe.

Skrevet

Nei jeg har ikke sjangs til å sovne når disse takene kommer i ryggen.. prøver å snu og vende på meg for å ligge mest behagelig, noe som er umuuuulig ... bare ligger å venter på at de skal gå over... de er ikke siinnsykt vonde, men grusomt ubehagelige..

Jeg får vente til det kommer igjen, å ta tiden da=) så får vi krysse fingrene for at det bare er noen dumme kynnere.. men huff.. håper ikke det skal komme så ofte fremover..

Jeg ser hvordan dagen går, så får jeg evt ringe føden!

Takk for svar ;)

Skrevet

Riene øker på i styrke og kjennes ut som utrolig vonde menssmerter. Hos meg startet det i korsryggen. Det kjentes ut som om jeg hadde ligget i feil stilling i flere timer , og i tillegg hade fått enorme menssmerter.

Jeg merket at det var rier, fordi de føltes helt annerledes enn kynnerne.

Jeg bare visste at fødselen var igang.

Legg deg på ryggen og se på magen din. Kynnerne strammer magen, mens rier strammer og nesten bølger magen din på en måte.Du ser små skjelvinger over magen når det setter inn.

Er det mye vondt, så ta deg en god varm dusj. Varmt vann lindrer masse.Evt bruk en varmeflaske og legg i ryggen.

Har du sett noe slim da?

Skrevet

Du kan jo trøste deg med at det er jo ikke de samme som er på vakt hele tiden vettu... :P

Håpe de ikke kjenner deg igjen, om du syntes det var flaut.... Hihi... =p

Skrevet

Kynnere skal ikke gjøre sinnsykt vonst. Husk at det er bedre å ringe for mye enn forlite. berre fortell hvordan de er, så kan de bedømme om du må komme eller ikke

Skrevet

ja det var en flott beskrivelse!!! det føles nettsom om jeg har lugget i feil stilling i maaaaaaaange timer... !!! det var det som slo meg første gangen faktisk.. kynnere som jeg har opplevd føles helt anderledes.. da blir magen helt steinhard, og jeg kjenner litt sånn menssmerter.. så går det over igjen.. har ikke vært mye plaget med dette...

Har hele veien nå de siste ukene, hatt økt utflod.. og trodde jo først dette var slimpropp, ettersom det er ganske så slimete til tider.. Men fikk jo høre at dette var normalt...

Skrevet

Har opplevd hele tiden at noen kynnere kan være litt vonde. Uten at det er noe galt. Men det er når de begynner å bli regelmessige, og ikke forsvinner når man endrer stilling, man skal være på vakt. Sånn har jeg forstått det.

Skrevet

ja jeg og mente å ha hørt det.. at så lenge man kan sovne fra dem, eller at dem forsvinner når man skifter stilling, så er det ikke noe å uroe seg over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...