Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Det har vært tusen innlegg om dette før, men jeg har jo ikke hatt bruk for det før.. så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har lest dem da heh.. =) Men.. spm er... kan jeg ha rier? eller er dette bare kynnere? Begynnte i går.. får skikkelige tak i ryggen.. og de varer noen minutter.. har ikke tatt tiden ettersom jeg har trodd hele veien at det bare var kynnere eller noe... det går en god stund mellom.. ikke vet jeg hvor lenge.. men en god stund.. så kommer de igjen.. De går ikke bort om jeg legger meg ned, skifter stilling osv.. og de føles veldig ubehagelige... de har holdt på sånn siden i går på dagen... har våknet maaaange ganger i natt, av disse takene i ryggen.. for så å såvne igjen når de har gått bort.. så har som sagt ikke tatt noen tid på dette..... Jeg har vært myyyyyyyyyye inne på føden i det siste,for forskjellige ting. så orker ikke ringe dersom det ikke er nødvendig.. og i og med at det går en stund i mellom disse takene, vil jeg jo måtte ligge med d ctg apperatet lenge viss dem skulle sjekke det... Bør jeg begynne å ta tiden? er dette bare kynnere??
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 dytter litt jeg..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hm...tror du kan begynne å ta tiden, ja Det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt det slik du beskriver. Det skader jo ikke å ringe føden å spørre. Husk at de er der for oss. Og har man en grunn til å kontakte dem, skal man gjøre det. Selvom det blir noen ganger. Hvilken uke er du i?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg er 31+ 5 dager i dag... Ja jeg skal prøve å ta tiden når de takene kommer tilbake;) Så får jeg evt. ringe føden igjen;)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Tja...paa foedsleforb. kurset vi var paa, saa laerte vi at dersom man er i tvil saa kan du proeve alt dette: -drikk litt juice eller vann -spis -gaa en tur -ta et varmt bad eller dusj -legg deg for aa sove litt Det staar at dersom du fremdeles har rier/kynnere etter at du har forsoekt alt dette saa er det stoerre sjanse for at det faktisk er rier. Du har jo sovet en del og de har fortsatt, saa jeg tror kanskje jeg ville ringt foeden hvis jeg var deg...men du kan jo se det an litt ogsaa og se om de blir hardere.
@nne p@ l@nne Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Har det akkurat på samme måte som deg, var inne på føden for noen uker siden for en sjekk (liknet mistenkelig på starten på min forrige fødsel) alt var vist i orden. Men fikk beskjed om at det ikke skulle være sånn og hvis det fortsatte eller ble verre skulle jeg komme inn igjen. Dette gikk over etter et par dager, men nå har det kommet igjen, og holdt på siden i går. Er ikke noe sammenheng eller systematisk med tanke på tiden, så jeg ringer ikke føden med det første!! Legen min som jeg var hos etterpå menta at det kunne være helt normalt med vonde kynnere. Bare det var moderat smerte.
@nne p@ l@nne Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Hei Candycupps, dytter litt på denne jeg, for jeg lurer på hvordan det går med deg:-)
kleika Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 i uke 31 ville jeg heller dra en gang for mye,da det stadig er for tidlig at føde selvfølgelig går det greit hvis du føder nå,men det er ekstra viktikt med god helsepersonel til babyen og man veit aldri hvor fort en fødsel kan gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå