m@rie82 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 kan du spise det forsatt eller har du fått avsmak? i mitt første sv.sk. hadde jeg dilla på hveteboller med kaviar... sært, jeg vet. har ikke spist det siden... (det er over 5 år siden...) he he...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 grønne druer,grønne epler,isbiter(spiste flere brett hver dag,helnøtt sjokolade,frukt te(noe jeg ikke liker til vanlig)sitron (spiser ikke noe av dette lengre) Men det rareste var ikke maten...hehe jeg eeelska og lukte på våte nyvaska kluter:S hver dag satt jeg og lukta på kluter i soffaen...
suseduse Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 jeg fikk ikke noen voldsomme cravings, men måtte ha minst en appelsin om dagen i begynnelsen.. og på slutten var jeg sååå fysen på alt av kaker, spesielt bløtekake!! men tåler ikke krem noe særlig, så ble ikke noe(liker ikke bløtekake til "vanlig"). men jeg blei kjempe kvalm og ekkel av bacon lukt eller syn.. klarer det fortsatt ikke helt..
FrkMim fikk en gutt 12.08.06 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fikk ikke dilla på mat,men drikke. Måtte ha iskaffe og Urge brus hver dag. Om dette ikke var i kjøleskapet da jeg sto opp fikk gubben høre d, he he.
LisaColli Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 melkesjokolade!!!!! spiser det enda ja ellers var det eksos, asfaltstøv, sigarettrøyk, tannkrem og hårspray som var favoritter
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Iskaffe,ikke helt bra men....En om dagen fra 12.uka;)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 nugatti..gikk ned med skje:p spiste fire bokse i uka ca. spiser ikke det nå lenger. og hekta på eksos:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå