Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 til beina kan man jo bruke støttestrømper sier mange.. men er det et alternativ til hendene da?? Jeg er mest plaget med hendene.. Ja jeg vet jeg skal holde meg unna salt og drikke masse vann osv.. men er det noen form for "strømper" til hendene?
Nina-med passasjer Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 ah!! det hadde vært noe for meg og.klarer omtrent ikke holde rundt rattet på bilen,fordi et er så vondt.og heldigvis har jeg en hund som ikke drar så i båndet,hvis ikke hadde han måttet gå tur selv...hehe
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 En får kjøpt sånne håndleddstøtter hos bandagist. Men de hjelper vel neppe mot vann i kroppen. Uansett vet jeg at å holde hendene oppe en stund (altså sette albuene i feks pc pulten og holde hendene opp) pelier å hjelpe litt. Er du plaget med mye vann i kroppen, så kjøp deg peppermyntete på helsekost.(populært kalt tisse-te ) Helt ufarlig, men vanndrivende. Jeg brukte det under forrige svangerskap og hadde god effekt av det.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 da skal det handles te:) takk. kjøpe en haug druer også tenker jeg.. det er jo vanndrivende og godt.. og pærer.. (men det liker jeg ikke da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå