Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga City Cross :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm jeg håper noen vil svare på jeg...

-Vendbart håndtak?

-Regulerbart styre?

-Stor plass under vogna?

-Soft bag eller hard-bag? Whats the best?

-Hvilken farge har dere?

-Lett?

Håper noen gidder å svare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.emmaljunga.no

Skrevet

-Den har ikke vendbart styre, men sittedelen er vendbar, og den er lett å snu. Vi har snudd den med en toåring sovende opi, det gikk helt fint.

-Har regulerbart styre, ikke teloskop, men sånn med "knekk" på. Både jeg (165 høy) og samboeren min (190 høy) triller den finfint

-Er god plass under vogna, har alltid bagen under der når vi skal ut å reise. Legger den i understellet først, så fester jeg sitteelen etterpå.

-Jeg brukte CityBag (hardbag) og var utrooolig fornøyd der, mini lå kjempegodt og hadde god plass i voksiposen sin

-Hadde Cobolt Blue på Citybaggen, og har svart på sportsdelen

-Den er kjempelett, har trilla den med mini (10 kilo), "storebror" på ståbrett (15 kilo), stor bag med ting som vi hadde på stranda under, samt matarer i kalesjen og det gikk helt fint :)

Så ja, jeg er superfornøyd!

Skrevet

*Ikke vendbart håndtak, men som hun over sier at du kan vende sittedelen. Har gjort det noen ganger selv fordi solen kommer rett inn til henne, og det har gått veldig greit mens hun sitter i den. 14 mnd nå..

*Du kan regulere styre opp og ned.. Hvis mannen din er veldig høy, og lang i beina, hadde jeg kanskje gått for en teleskop allikevel. Mannen min er høy, og han går litt inn i vogna.. Fordi styret på en måte blir nærmere vogna, når den er på sitt høyeste. Men fordi denne vogna var så lett, og den med teleskop tund, så gikk vi for denne. Er som oftes jeg som skal trille allikevel.

*Fin plass under vogna! Er vel ikke større eller mindre enn andre vogner tror jeg.

*Vi hadde også city-bagen, og den var stor og fin. Hadde plass til voksiposen også, men det spørs litt når du får babyen. Vi fikk på våren, brukte voksien bitte litt før vi gikk over til dyna. Og citybagen ble for liten å bruke til vinteren. Brukte den 5-6 mnd.

MEN om jeg skulle velge igjen hadde jeg valgt cityen. Den er good å ligge for babyen oppi, og høy for deg! Også er den ikke så mye dyrere enn de bagene.

*Mannen som fikk velge farge, og vi har den i carbon..hm.. den er sort og grå..

*Ja, den er lett, men jeg har en paraplytrille som jeg kjøpte ekstra etterhvert, syns den ble stor å ha med i bilen når vi er på shopping og sånt.

Er veldig førnøyd med vogna, og syns ikke det gjør noe om den ikke har lufthjul, går fint i grusvei også.

Skrevet

Men synes selene ser så høye ut? At de ligger så høyt oppe? Er det ikke lufthjul?!

Takk for svar :-)

Skrevet

Ja, selene er ganske høyt oppe, har ikke hatt noe problemer med de enda. Dessuten må man ikke ha selene på øverst, bare har de rundt hofta.

Nei.. er ikke lufthjul på denne.

Skrevet

Ja, de selene har irritert meg også litt, men vi bruker de ikke. Er nok å bruke de som er rundt livet for vår del, og mini er skikkelig klatremus. Har kjøpt løse seler som jeg kan feste på han i tilfelle..

Det er ikke lufthjul nei, men de er likevel veldig myke. fordelen er jo at de er punkteringsfrie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...