Gå til innhold

Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Tyrkia om ca to uker, så da lurte jeg på om noen viste om det var noen fornøyelse parker der.

det er Side i Tyrkia vi skal til.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guds skyld ikke dra på manavgatturen. Herregud for en grusom opplevelse!!!!!!

Men Side er verdens beste plass å være på, elsker å være der :)

Og nå svarte jeg overhodet ikke på spm ditt, men jeg vet ikke om noen fornøyelsesparker ;)

Skrevet

vi pleier og reise til alanya,og der vi har vært ligger det en perm ved resepsjonen,der det står om hvilke utflukter man kan dra på,båttur,delfinshow,badeland og forskjellig...hør i resepsjonen der nede om de har noe slikt,der vi var kom det buss og hentet oss og kjørte oss dit vi skulle...og hentet oss.

Skrevet

Er manavagatturen en båt reise?

Skrevet

det er både båt og bussturer dit, en grusom, forferdelig opplevelse! åh får frysninger bare av å tenke på den turen, huttetu.

Turen går til ett marked som er i Manavgat, men om dere vil dra dit gjør det på eget initiativ ikke bruk de guida turene for det er bare tull. Jeg og exn dro med båt dit, det tok en hel dag og vi fikk litt over en time på markedet noe som er veldig lite. Og en jeg jobba med før tok buss i regi av reisebyrået og han var også veldig veldig misfornøyd. brrr for en opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...