mamma >to gull Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Gutten min på 2 mnd vugges som regel i søvn i stua, så legges han på brystet vårt og sover der litt før vi "lurer" han i seng. Noen ganger sovner han også ved puppen. MEN når begynne å legge han i sengen i våken tilstand for at han skal sovne av seg selv? Gruer meg til å begynne med dette, blir mye skriking sikkert, men må jo bare venne seg til det..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Min er snart 5 mnd og sover ikke av seg selv......sikkert pga at jeg har puppet han i søvn helt siden han var liten. Så tror at jo tidligere jo bedre......Men jeg orker helle ikke høre på skriking, så tror(håper) at det skal gå seg til etter hvert.....hehe.... Nå har jeg begynt med å legge ham i senga før jeg pupper han, slik at han kan ligge litt alene og leke, når han blir lei så gir jeg ham mat. Fønker ganske greit;) MEN det er jo jeg som må legge ham........
Bergene Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Her må vi gjøre akkuratt det samme, puppe i søvn eller bære. Hun er snart 8 uker. Satser også på at det går seg til, hehe, ellers får vi ta det problemet senere. Nå går det nå greit sånn som ting er.
Go i magen Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jenta mi på 2 mnd. legger vi i senga hver kveld vi. Var litt uvant (for meg) til å begynne med men går så vedlig bra. Legger henne i vognbagen oppi senga hennes på vårt rom sånn 21.15. Da er det mørkt der. Så får hun smokk og koseklut. Sovner som regel innen veldig kort tid. Hender hun våkner etter en liten stund. Da tar jeg henne opp for det er ofte det er en rap som må ut. Legger henne på nytt og hun sovner igjen. Helt uproblematisk. Ofte vi mødre som gruer oss mest, men dette er et viktig steg mot det at barnet skal sove på eget rom også. lykke til
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Har lagt henne i egen seng til fast tid på kvelden siden hun var 1,5 mnd. sovner som regel med en gang. Inn og gir smokk kanskje ett par ganger. Hun er som regel så trett at hun vil bare sove og ikke forstyrres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå