Gå til innhold

Hvorfor svare nøffemor??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er tydeligvis ikke gravid, og har ikke peiling.. Sikkert en 14 åring eller noe som kjeder seg på nettet!?

 

Sett flere a innlegga hennes her gjennom tiden jeg har hatt på BiM.. Begynner å bli noen år!!!!!!!! :)

 

Plutelig er hun gravid i 10 uke, så 39 uke, så detter hun tilbake på 14 uke..

 

Hmm..Liar liar burde vel vært nicket !=)

 

Dette er ikke ment som drittslenging, men syns d er dumt at vi som prøver å ha det morsomt med hveradre, støtte hverandre, hjelpe hverandre osv, skal måtte omgår med løgnhalser :(

 

Klem til alle dere andre jenter - dere er rett og slett HERLIGE <3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg. Jeg gidder ikke å svare på trådene hennes...

 

Klem tilbake c",)

Skrevet

Aldri svart på noe hun har skrevet jeg :P

 

Bare lest og ledd ;)

Skrevet

hm,har jeg aldri lagt merke til..hihi,men ska jaggu begynne å se litt bedre etter her før jeg svarer

Skrevet

Gjør det :)

Skrevet

enig med deg HI, men jeg blir bare litt lettere hissig.. En som har vært hard i magen forteller at det ikke er noe å bry seg om? HRMF...

 

MÅTTE bare nevne kålrot driten min, assa... OG jeg er ikke så mye her at hun har rukket å irritere meg. Men det holdt forsåvidt med dritttråden hennes i dag, ja!!

Skrevet

Nå må vi ikke bli sinte her da dere :)

 

artig med litt bæsj vel? dattra mi syns iallefall at det er hysterisk :)

 

Jeg har ikke lagt merke til denne nøffemor før. Kan vi ikke bare spørre henne hvorfor hun har så mange ulike terminer da?

Skrevet

Hvem er Nøffemor?

Oppdatering trengs! Jeg har ikke akkurat vært så aktiv her inne i det siste. Hva skjer ??

Skrevet

Der kan du se hva vi går glipp av, Bula... Det går ikke an å være borte fra BIM? Skulle ikke vært lov.. Og engasjerte meg hiver seg på tråden og forteller i vei- ærlig og oppriktig om EKTE hard mage... *flaut*

Skrevet

DU finner en tråd lenger ned angående hvorfor de som har født er så ivrige på å gå på do.. det er alt jeg vet.. også har det vært litt om henne på krangle

Skrevet

Jeg fant den nå hehe,. Råbra kommentar, Nunne hehe.Drite ei kålrot!!! haha

 

Tror jeg må komme inn hit litt oftere, så jeg får ledd litt !

Men hva er det med denne Nøffemordama da?

Skrevet

Les det på krangle.. :P

 

Da skjønner dere alt :P

Skrevet

At noen orker å holde på sånn, det skjønner jeg virkelig ikke.

Må seriøst ha lite å fordrive tiden sin med hvis en er her inne bare for å skravle med noen og lage bråk.

Takk for opplysningen! Da vet jeg at det bare er å overse denne nøffemor.

Skrevet

aaaah er det dette som kalles innbiltsvangerskap????! så slitsomt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...