Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Gratulere meg med dagen i dag. 36 år ung. Også har jeg bytta litt på nicket mitt!
Stjerne37 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hehe,grei måte å gjøre det på Gratulerer så masse med dagen,håper du får en kjempe fin dag
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 GRATULERER MED DAGEN!!! Du er jo fremdeles ung, vet du, og i alle fall i forhold til meg... Nicket ditt kjenner jeg ikke igjen, men det betyr jo ikke no'! Ha en flotters dag!
* 5 om dagen * Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 gratulerer med dagen :-)) jeg måtte også gjøre det med meg selv sist...og enda jeg ble 40... jaja...de husker på det sånn etterhvert...hehe... ha en fin dag i dag da :-)
Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Tidligere H@llingm@mm@... Men siden jeg har bursdag gav jeg meg selv litt nytt *he he* Sitter her nyoperert med goooood samvittighet. Får ikke gjort så mye annet en å tørke litt støv og slike lette ting likevel. Nå skal jeg snart sende eldstemann ut med klesvaska )
Mulle :) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Grattis med dagen Formen fin da etter operasjon?
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Jøss, er vi nesten like gamle...jeg ble 36 i går :-) Gratulerer til oss begge!!!!
Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2007 Gratulere med vel overstått Gerbera! Hipp hurra for oss )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer med dagen snuppa:))))) Håper du får en knallfin dag:)))))
Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2007 Formen er ganske bra etter operasjonen. Det som plager meg mest er egentlig den forbaska lufta som skal ut. Skulle tro dem fyllte hele tarmen med luft (kanskje det var det dem gjorde også) Så må passe på og opp å gå og holde den "unge" kroppen i bevegelse! Godt jeg sitter her alene )
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Hei og grattis med dagen Veldig flott dag å fylle året på, jeg og har bursdag i dag:)) Kun 33 år
Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2007 Gratulere superdupermamma! Hipp hurra! Flott dag og ha bursdag på )
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Du har kanskje skrevet om det før, men jeg har ikke vært inne her på DiB på lenge. Hva har skjedd med deg? Jeg husker jo at du hadde store problemer med magen for litt siden. Har de funnet ut av det? Du er vel såpass bra at du får spist bursdagskake??? Ellers skal du bare glemme støvtørking og sånt tull. Bare sitt ned og nyt at det er din dag i dag :-) Håper du får en fin feiring :-)
Nit@™ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 27. juni 2007 Går ganske greit med magen min. Fikk påvist Ulcerøs Colit, men de er litt usikkre på diagnosen enda da. Men fikk da startet på medisiner som har hjulpet masse. Gikk fra 20 dobesøk til 5-8 om dagen, så det er jo bra. Søndagskvelden tok dem blindtarmen, så kanskje jeg får litt mindre smerter utover også. Håper noe av smertene har skyltes den. Skal bare nyte dagen i dag ja ) Har bare gått litt for å holde kroppen i siget. Har så masse luft i systemet etter operasjoene. Er gul oppover halsen så det ser ut som noen har prøvd å ta kvelertak på meg ) Så må gå av meg noe luft. Godt ungene er ute av huset og jeg sitter her alene gitt )
Dotten Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så masse med dagen Like ung som meg du da He, he.
m@rie82 Skrevet 27. juni 2007 #18 Skrevet 27. juni 2007 GRATULERER MED DAGEN!!!!! og nytt nick. kos deg masse i dag!! *bursdagsklem*
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 27. juni 2007 #19 Skrevet 27. juni 2007 Huff, som du skal plages da. Bra at du har fått medisiner som hjelper og at du er kvitt en brysom blindtarm. Du kan jo leke at du bor i Chicago - blir ikke den byen kalt for "windy city"? Jeg ønsker deg en flott bursdag og håper du få en rask bedring! Klem fra blomsten i nord
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. juni 2007 #21 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer med dagen!! Håper du får en koselig dag!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå