Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 har et innlegg lenger nede "go morgen!en liten ting bare" Jeg ringte til føden og spurte om det var normalt om en var fuktig/våt nedentil hele veien. Kan jo forstå at det kanskje er et dumt spørsmål, men hvordan skal jeg vite om det er normalt eller ikke???? Og når jeg forklarte at jeg var til skjekk for 2 uker siden ang fostarvannlekasje og de ikke fant noe, då lurte hun på hvorfor jeg ventet så lenge med å ringe igjen....følte meg teit da og sa at siden de ikke fant noe så var det vel ikke noe, men jeg ville bare vite om det var normalt i tilfelle....Da la hun telefon vekk, men jeg hørte alt i sammen, og hun snakket med en eller an og lo og gjorde narr av at jeg ringte nå etter to uker og lurte på dette.... Føler meg ekstremt teite nå, de sa jeg skulle komme opp til kontroll.... E det merkelig at en sliter med å ringe til føden og spørr!!! Er jeg helt dum når jeg lurer på om jeg lekker? Svar helt ærlig nå pleas....vil heller hørre at jeg er dum, en å møte opp på føden og tabbe meg ut...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Syns det var veldig uprofesjonelt av hun som tok tlf. Ikke tenk på det, for det er ikke du som gjorde noe feil her. Hev deg over det, for de brurde vite bedre som helsepersonell.
oktoberjentene;) Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Det der hørtes helt latterlig ut av de på føden.. drit i dem du... syntes ikke det var dumt av deg i det hele tatt.... herregud.. har jo fått beskjed om å ringe uansett.. de er jo der for oss.... HUFF...
Hege_84 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg hadde blitt provosert hadde det skjedd meg, jeg og hormoner går ikke bra. hadde sikkert spurt om de flirte av meg.. Selv har jeg lurt flere ganger på om jeg lekker, må bytte truse 2 ganger om dagen nå.. men jeg tror det er normalt å lekke litt så lenge det ikke er mye. Når vannet mitt gikk med første måtte jeg gå med bind pga det renner hele tiden. Så jeg vet at vannet ikke har gått! men om man er nyskjerrig og en vil føle seg bedre etter å ha vært på en sjekk, så hvorfor ikke. Syns du skal gjøre det som roer deg og ikke tenke på hva alle andre sier!!
AMK<3 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 herres....blir så provosert når jeg leser sånt! jeg har ivertfall fått beskjed av forskjellige jormødre at det er myyye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.og at det ikke er noe som heter dumme spørsmål.. å at de er der for å hjelpe, å så oppfører de seg sånn? hvordan skal du vite hva som er normalt, og hva som ikke er det? selv om de har mye erfaring med dette og vet mye om dette, betyr ikke det at du gjør det... jeg har følt meg så dum jeg også.. men jeg sier det bare.... ikke nøl med å ring om det er noe mer... ikke bry deg om dem=) lykke til videre=D
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Seriøst! Du er ikke dum!!!!!! det er lov til å spørre om alt.. det er dems idiotiske hode, som tror at vi alle skal vite alt! om det er noen som sier noe annet synes jeg du skal sette dem vireklig på plass... Og le av noen som ringer til føden, er jo helt sykt.. Det er som å le av noen som ringer til legevakta, og sier at dem trenger hjelp! Drit i det! du har lov til å spøøre om hva du vil og dem skal hjelpe deg!!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Ærlig talt det kan ikke være sant?!?!? De kan da ikke le av av deg fordi du er bekymret!!! Nei nå ble jeg sjokkert!!! Hvor skal du føde forresten?? Du skulle nesten ha ringt tilbake og klagd på dem, går ikke an å oppføre seg slik!!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Vet du hva! Det er da måte på uprofesjonell opptreden! Du skal bare dra på føden for en sjekk, og når du kommer dit, ber du deg frabedt den oppførselen de viste da du ringte. Og så kan du si til dem at det er derfor du venta så lenge med å ringe. Du var redd for å bli møtt på den måten du gjorde nå! I tillegg kan du be om å få snakke med avdelingsjordmor og fortelle henne det du opplevde. Så får hun ta en oppstrammer på de det gjelder. Slikt skal IKKE forekomme. Jeg jobber selv som sykepleier, og man skal møte pasientene sine med respekt og ta de på alvor. Det du opplevde er uakseptabelt! Du er ikke dum når du tror du lekker. Det er føden sin jobb (les:i sin jobb får man betalt!) å sjekke om du gjør det. Og det kan de, såvidt jeg har forstått, finne ut på en enkel måte. Nei, stå på, jenta mi! Du fortjener å bli møtt på en myyye bedre måte. Lykke til!
Noah A*3 daga over* Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 har det på samme måte..er veldig våt,men tror det er tynn tynn utflod som kommer... må også skifte truse noen ganger om dagen,å no til dags bruker en jo g streng å de kommer jo litt nærmere hullet for å si det sånn...har nokka med det å gjøre å tror i.. men at de lo av deg syns i var veeeeeeeeeldig uprofesjonelt altså...ingen spørsmål e for dumme... klag på de,hadde i gjort...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Æsj, så ekle de var mot deg! Slike opplevelser fører jo bare til at man blir enda mer usikker og venter med å ringe. Hvilket sykehus var det?
Yoggy ; ) Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Så BRA att du ringde... Men villken uprofessionell holdning av motagningen da!!! Jag har selv jobbat med telefon rådgivning på en vårdcentral i Sverige och en sådan ting kan man faktiskt anmæla till något som heter socialstyrelsen i Sve..Fy f-n...hade det varit mig som fått den i ørat hade jag nog klickat...Finns inga dumma spørsmål och man kan akdrig fråga for mye!!! Selv "lekker" jag endel oxo..skifter truseinlegg 2-3ggr dagen..men gjorde det førra gången jag gick gravid oxo. Man har ju økt sekret/utflod fra skjeden i svangerskapet, samt att du kan lekke endel urin når du har så stort tykk nedover.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 hei! HI her, tusen takk for snille ord!! Jeg ringte til jordmoren min istedet, og jeg fikk komme til henne. Fikk mobilnr. hennes av helsestasjon, hun er bare tilstede to dager i uken nemlig. Men hun tok seg tid til meg! snilt av hun:) Hun sa at det ikke var utflod eller urin, men at noen rett og slett har væske som renner i slutten av svangerskapet. Hun visste ikke helt sikkert hva det var, men det var ikke fostervann:) Jeg fortalte hva hun på sykehuset hadde gjort, hun ble lei seg faktisk. Og sa at det burde jeg ikke ha opplevd, vet ikke hva hun kommer til å gjøre med det, håper hun gjør noe da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå