Gå til innhold

Litt blod i avføringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla fikk 5.mnds vaksine for et par dager siden. Hun ble dårlig samme dag, og fikk paracet. Igår hadde hun tydeligvis treg mage, for det kom ingenting ut (vanligvis ca 3 bæsjebleier). I natt derimot...full pott hele 4 ganger!! Bæsjen luktet værre enn vanlig, var litt tykkere og mørkere i fargen, litt slimete. Littegrann blod i noe av slimet...(unnskyld detaljene altså!!!!)....hva kan dette være? bør jeg kontakte lege??

Det hører med til historien at vi introduserer litt risgrøt nå om dagen. Hun fikk litt igår. Kanskje det kan ha påvirket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel være reaksjon på sprøyta eller grøten, tenner kanskje?

Gutten min hadde litt blod i avføringen en gang, en flekk, ringte til legen men fikk beskjed at det var normalt når det var så lite, måtte bare følge med på allmennetilstanden osv. Det kunne være et blodkar som var sprukken når han presset, så om hun var litt treg i magen så kan det bare ha vært det.

Skrevet

Jeg hadde ringt legen for sikkerhetsskyld, bedre med èn telefon for mye. Er jo mest sannsynlig ingenting, men greit å høre. Risgrøt kan gi treg mage, det er i allefall erfaringen jeg og mine bekjente har gjort og det kan jo da sprekke små blodkar når man må presse skikkelig for å få alt ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...