Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg bare lurer.. vil gjerne ha svar fra de som har født både med og uten,eller evt fått det underveis. Jeg fødte uten noe sist og gruer meg hvis jeg må det igjen
faritopia Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei jeg fikk det en periode i midten, var veldig godt og det tok bort nesten alt av smerte. Men hadde det ikke på slutten, da det kunne ødelagt noe av opplevelsen. Med at det føles ganske numment der nede da.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hos meg var det veldig effektivt Var såå sliten, hadde bare lyst å ta en tur 2ut av kroppen" for å få litt hvile. Å få epidural, og da få hvile ut, var som å komme til himmelen. Riene stilnet, viste den registreringen, kjente ikke noe selv. Fikk drypp og bare etter et par timer var jeg klar til å presse. Kjente det ikke selv. syntes bare noe var ubehagelig "der nede". Jm sjekket og der var det full åpning og klart for baby I dag er jeg sjeleglad for at jm valgte å overtale meg til det (";) Hadde tydeligvis ubeviste planer om å føde uten jeg....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Tusen tusenn takk dere to,dere fjernet herved fødselsskrekken min og jeg kan nå nyte min voksende mage *ler* Skal si klart ifra at jeg SKAL ha Epidural. Jeg hadde rett og slett et helvette sist.. og det er ikke riktig at jeg skal gå hele svangerskapet å grue meg til fødselen. men nå..ja nå skal jeg glede meg. ..men med min flaks,og det lille sykehuset jeg ant skal føde på er det vel ingen lege ledig for å sette den. hehe.. det ville bare vært så typisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå