Gå til innhold

Noen som vil måle sammen med meg?rundt magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg målte meg i morges, 117 cm er jeg i uke 35

42 dager igjen til termin.. magen står rett ut. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med ja.

Er 103 cm rundt magen.

31 dager til termin.

Skrevet

hehe, nå følte jeg meg som en stor ku!

Skrevet

99cm,. magen min har krympet!! var 102 for ca 2 uker siden! har 78dager igjen. eller 77. hmm

Skrevet

jeg er 102 cm rundt magen.

Er 28+4

oioioioi...

Skrevet

ææææææ, ble en hval jeg nå! hehe

Skrevet

spis frokost så kommer det seg sikkert c",)

Skrevet

116 og 11 dager over termin;)

Målte rett over navlen forresten

Skrevet

Min mage står også rett ut. 110 cm og er i uke 31... Alle sier jeg ser så stor ut... blir nesten litt lei av å høre det hele tiden

"Jaja, babyen din er hvertfall ikke sulten" hmm, jaja :)

Skrevet

ja Alle sier jeg er stor! jeg skjønner jo det nå! hehe.. Men har jo bare lagt på meg 5 kg.. så da må jeg ha krympet andre steder og vokser bare på magen! hehe

Skrevet

5 kg er jo ingenting. Jeg har gått opp minst 12-13 kg allerede (uke 31), og enda føler jeg meg ikke tjukk eller noe. Du har sikkert bare endel fostervann og babyen kan jo ligge litt utover/frampå liksom. Skal du ha gutt forresten? De sier da ofte at magen står mer rett ut. Jeg skal forresten ha jente, så jeg kan ikke skylde på det engang... hehe :)

Skrevet

98 cm og 25 dager til termin.

Skrevet

Jeg målte meg 112 cm rett over navlen ! Og jeg er bare 28+4... Kan det stemme da da ???? Jeg er stor, og har fått hørt det mange ganger. Men, vi er alle forskjellige og bærer forskjellig, så det er sikkert normalt.

Skrevet

jeg jeg skal ha hundre 100 % jente! hehe... var gutt sist! og magen var helt anderledes! hehe Litt morro..

Skrevet

ja det er sikkert helt normalt! jeg bare føler meg, som alle sier at jeg er stor, men kanskje legen hadde rett om at jeg får an baby på 4 kg. hehe

Skrevet

Magen vår er 106 cm vi har 38 dager igjen. Er en liten gutt som sitter på rompa der inne.... Venter spent på om han vil snu seg snart.

Skrevet

Er 99 cm rundt magen og er i uke 34. Synes ikke det var så veldigmye men jeg ligger over gjennomsnitt på sf-mål...!?

Skrevet

Jeg har jammen krympa jeg også...lå på 119cm for fire ukers tid siden.

Er vel kanskje fordi magen har sunket. Lå på 112cm nå:) ni dager til termin.

Skrevet

ååå, så stor forskjell! hmm så spennede! det er jo litt gøy og se hva andre har også..

Kanksje det skjer noe snart da? lykke til

Skrevet

Ojoj!! Det hadde jammen vært noe det:) Tusen takk og lykke til med deg sjæl:)

Skrevet

114,5 cm ved navlen.

39 dager igjen til termin :)

Skrevet

Var ca 100 her om dagen

En meter rundt magen..

Har rundt 70 dager igjen vel

.. er 31+3

Skrevet

er 101 cm rundt magen(på det største området) og har 72 dager igjen. er 30 uker i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...