Gå til innhold

Dere som gir både mm og mme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange måltider om dagen spiser babyen deres? Jeg har endelig fått jenta mi til å ta flaske og tenkte å gi henne 1 flaske med mme om kveldene fordi hun sover mye bedre da.

Så her blir det pupp hver 2-3 time hvor det ene måltidet blir av flaske med mme i 7-7.30 tiden. så får hun pupp før hun legger seg i 9-9.30 tiden. Høres det greit ut å gjøre det slik? Eller får hun for mye mat? Når jeg kun ammer vil hun ha hver time på kvelden og våkner fortere/oftere på natten for mat.

Har bare prøvd i et par kvelder da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du har liten baby? Jeg gav en kveldsflaske av og til da fra hun var drøye 2 mnd, fikk kjeft av hs, men... Alternativet mitt var å amme konstant i to timer (tuller ikke), så trengte den friheten innimellom. Jeg gav vel ca 130 ml den gangen de gangene hun fikk flaske, og da kun en kveldsflaske ja. Høres greit ut det. Pump gjerne etter sengetidfor å opprettholde, flaske fortstyrrer jo tilbud/etterspørsel..

Lykke til:)

Skrevet

hei og takk for svar. hun er 3 mnd.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du skulle få kjeft for det elendig mamma?? Hm... merkelige disse HSene..

Gutten min har fått mme noen ganger på kveldene i det siste pga at jeg har vært å jobbet i huset vi holder på å bygge. Bestemora som passer han da, og sist så drakk han 230 ml før han la seg.

Jeg synst faktisk at gutten min våknet oftere de nettene han fikk mme... hm...

Skrevet

ok. flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...