suseduse Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 gytten min på snart 9 mnd har noen rare utslett på brystet, ser nesten ut som de han hadde når han hadde den fjerde barnesykdommen... han har ikke feber, og ellers grei form.. sover litt urolig om nettene, men har temkt at det dikkert er en tann på gang... han gulper en del, noe han har egentlig "slutta" med for lenge siden... noen som veit hva det kanskje kan være?
virra Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vet at sønnen min får masse utslett hvis han blir for varm, men husker ikke om han gulpa mer (han er 2,5 nå). Ble uansett skikkelig usikker første gangen da hele kroppen han plutselig var dekket av rødt, knudrete utslett.
suseduse Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 men tror ikke jeg har på han for mye heller.. han har bare en tynn body og bukse, og om natta en tynn body..han er ikke klam eller no! klør veldig og tror jeg, tar seg hele tida til brystet og har litt kloremerker der.. ringte legen og hu ville gjerne se på han.. jeg har alltid vært plaget av mye allergi, så håper ikke det er det og heller at det bare er et utslett med sykdom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå