Gå til innhold

synlig babymage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt på vei må en være for å kunne se en liten babymage? sånn at man begynner å se en liten kul på magen. håper på mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 4mnd på vei når andre kunne se det, og da brukte jeg trang genser.

Jeg lot være å fortelle om graviditeten på jobben for å se hvor lenge jeg kunne gå før noen så det. Da jeg var 5-6mnd på vei var det ei som tok mot til seg og spurte (er sykepleier og bruker da store overdeler). Det var nok noen som hadde hatt mistanker, men som ikke turde å spørre. Hehe =)

Skrevet

Det er veeeldig individuelt da... Noen vises det knapt på rett før fødselen, andre viser det kanskje litt etter seks uker...

På meg begynte det å bli litt kul rundt uke 14-15 kanskje? Men da jeg var 4 mnd på vei var det enda ingen som hadde mistanke:)

Skrevet

Jeg fant det ut selv da jeg var 4,5 mnd på vei. Da vistes det ingenting.. Men etter noen uker begynte det å vises og når jeg var 7 mnd på vei så de på jobben at jeg var gravid også.... :-)

Skrevet

det varierer stort. kommer littan på kroppsform, fettlag, hvordan barnet ligger osv.

Skrevet

ok. har nemlig sterke mistanker om at jeg er gravid. og da er jeg isåfall 4+1. har nemlig begynt å få en liten kul på magen. og jeg pleier aldri å være oppblåst i magen ved ikm. og kjæresten min mener bestemt det ser ut som en begynende babymage. og det utifra hva venninnene hans har hatt

Skrevet

Her har magen "poppa" ut rundt uke 9-10 med alle 3... Da jeg var 4 mnd påvei så trodde mange jeg var over halvveis...

Skrevet

Kommer også ann på om det er nr. 1 eller nr. 2. Magen kommer gjerne raskere på nr. 2. Og klart så synes det gjerne litt før på en lav person enn en som er høy. De som er høye har jo mer mage og "fordele" babyen på :)

Skrevet

ok. er 168 og veier til vanlig 68. men siste uka har jeg også gått opp 1kg noe jeg ikke har gjort på over 1år.

Skrevet

Det er vel veldig får som får babymage når de er 4 uker på vei.

Livmoren er fremdeles veldig liten og ligger langt nede.

Skrevet

4 1/2 -5 mnd før jeg begynte og vokse,var nok 5 før jeg hadde en liten kul.

Skrevet

ta en test da,er spent nå!

Skrevet

har testa hver dag nå. har nemlig ikm 25-29 og har blødd på to dager nå ca 1 1/2Tampong tilsammen. pluss at jeg har alt av symptomer. så får håpe den positive testen kommer en av dagene nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...