Gå til innhold

Føde ansikt.


Prinsesse 22.07.07

Anbefalte innlegg

har fått høre av flere nå at jeg har fått føde ansikt.

Ser det selv også.

Har hovnet opp i ansiktet,beina og hendene.

Føler meg ikke noe vell.

Får håpe at jeg ikke må gå slik i 4 uker til.

Flere med det samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynner å se betraktelig mye rundere ut i ansiktet jeg oxo..følte meg vell siden ansiktet var d eneste me samme størrelse..men nå begynner jeg å bli deppa rett å slett..håper jeg føder snart,helst om noen dager for nå er jeg sliten.. er 13 dager til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også begynt å få vann i kroppen å jeg får stadig høre at man ser det på meg.. =( heh... unødvendig kommentar da gitt.. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja har jeg og, men jordmor tok feil der gitt, for hun trodde jeg skulle føde snart, og det var over to uker siden! Hadde ikke gjort noe om han kommer snart. Ellers har jeg hatt vann i kroppen siden starten av mai, fikk det da det var varmt. Har funnet ut at det er værre jo varmere været er.....Lei av å gå å være hoven overalt. Men det ser ikke ut til at det er noe som skjer i mageregionen heller. Håper å slippe å gå mye på overtid, nå er det bare et døgn igjen til termin. Jeg har mentalt forberedt meg på å få baby ved denne datoen og ikke om to uker.....da har jo nesten hele sommeren allerede gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...