Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 jeg gifter meg neste helg. hadde barnedåp i mai fikk baby i februar babyen er syk og har vært innlagt og operert, går til kontroller to ganger i uka i snitt. vi driver med medisinering og blodprøver og alt det der... vi er ikke helt ferdig med nytt hus, selv om vi har bodd her ett år vurderer jobb- om jeg skal gå tilbake eller ikke. Masse ekle ting med sjefen og jeg har lyst på en baby til... Kan noen minne meg på BL, tretthet, nattevåk osv?
Carnivale Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 *dunke deg i hodet med noe hardt* Virker som du har nok av andre ting å henge fingrene i nå, med hus, jobbtrøbbel, og ikke MINST syk unge.
Odine! Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Kolikk, sikling, gulp, bæsj i alt tøyet, tissing på stellebordet, såre brystvorter, holde hele huset våkent, sjalu storesøsken, trøske, bleieutslett, tenner, magevondt som ikke er kolikk - men veldig slitsomt allikevel, snørr, sokker som blir sparket av små kalde føtter, melkespreng, pumping, sterilisering av flasker, bleieskift, bleieskift, bleieskift! Få deg en ny jobb, hvis sjefen er ekkel, få styr på huset, og så skaffer du småsøsken i bøtter og spann.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 alt dette er glemt allerede... Kanskje jeg skulle lagt den på BIM istedet.. Første trimester eller noe..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Nunnnnneeeeee )))) Du er ikke alene med den tanken gitt.. hehehe...(Chanzei her forresten.Bytta nick) Hvordan går det med lille miriam? Vi skal no besøke Doffine om 2 uker
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Det er grillings hos Ninni på lørdag. "alle kommer". Da er dere her nede på bursdagen min da! på tide at småen blir storebor, vel`? jeg har jo TRE! og vil sette korken på døra ved nr 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå