Gå til innhold

hvilke symptomer hadde dere da dere ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikkke huske å ha hatt noen særlig symptomer sist. men har hatt konstante svake menssmerter og småkvalm siden jeg var ett par timer(38t) for sen med p illa for ett par uker siden... kan man virkelig kjenne symptomer så tidli? eller kan det være noe annet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper og litt svimmel. Bare det.

Skrevet

søstera mi har faktisk merka hver gang hu har blitt gravid, har 3 unger, ingen planlagt direkte, men hu viste det lenge før testen "viste" det.. jeg var litt kvalm, veldig trøtt, fikk "kramper" i bekkenet etter 5 uker som senere visye seg å være bekkenløsning,ømme bryster..

Skrevet

Da jeg var 4,5 mnd på vei, begynte det å komme litt væske ut av brystene mine.. Da jeg så tok graviditetstest, var den positiv! Dette var eneste måten jeg merket det på iallfall....

Skrevet

Sinnsykt øme pupper, og en følelse av at jeg skulle bli syk hele tiden, ja litt svimmel og rar. jeg tok test da jeg var 10 uker på vei. (hadde veeeeeeeeeldig uregelmessig mens, opptil 3 mnd imellom) og da visste jeg jo at det var DERFOR jeg va så dårlig...

Skrevet

Før jeg skulle ta testen ved ikm, sprang jeg og tisset i et kjør... jeg ble ikke kvalm før i uke 5! Ømme pupper fikk jeg ikke før senere...

Skrevet

denne gangen hadde jeg ingen klassiske symptomer som svimmelhet, oppkast og sånn. jeg fikk bare ufattelig avsmak på alkohol...

Skrevet

voldsom hodepine,trøtthet,slapp,svimmel..så begynte mrogenkvalmen (nesten med en gang..spøy i 8 mnd)

Skrevet

Jeg kjente symptomer før jeg testet, og i ettertid forsto jeg hva det var. Symptomene kom vel rundt uke 3: oppblåst mage, klarte ikke å trekke den inn en gang, mensmurring (men det er jo ganske vanlig på denne tiden når man venter på mensen), litt ekstra trøtt, og litt dårlig matlyst, men veldig søthungrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...