prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 ER det mulig liksom! jeg som ikke har hatt nesten en eneste en siden jeg var fjorten år gammel,ser nå til tider ut som en pubertal tenåring igjen! slik var det ikke da jeg gikk gravid med gutta! flere som er tyttebærtuer i graviditeten?
3småskatter:0) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ja her popper det frem som aldri før. Og de dukker opp de rareste plasser eks. den ene gangen poppet det opp 6 kviser under den ene armen. Jeg har vanligvis ikke plager med kviser så nå går det mye av rensekremene mine.... Forrige gang da jeg gikk gravid med sønnen min var det helt motsatt. Da var jeg kjempe fin i huden,nesten som babyhud. Kanskje det blir jente denne gangen da.De sier jo at det å gå gravid med jente stjeler mors skjønnhet. Det blir spennende å se om dette stemmer:0)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 ja det er helt sinnsykt, føler meg ikke særlig fin... skal jo skinne når man er gravid, men føler ikke at jeg gjør det ass. Kjipt....
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 er ei jente her ja,så den kan jeg tro fullt og fast på!
shinee Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 jeg har også mye kviser,strax den ene er forsvunnet plopper en ny en frem,og nå har jeg overalt!!er til vanlig ikke plaget med det så nå går det med mye dekkkrem:)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 "godt" å høre at det er andre der ute som har det på samme måte som meg! Jeg er har MYE mer kviser en jeg hadde som 16-åring. Var helt fin i huden i forrige svangerskap, så jeg er også veldig spent på om det er motsatt kjønn denne gangen...
Focusina Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Sist svangerskap fikk jeg kviser i ansiktet og her og der på kroppen. Nå har jeg imidlertid fått dem i hodebunnen!? Hæ? Har så lyst til å farge håret, men tør ikke fordi de blir til sår også... Merkelige hornmoner. Er ellers i fin form, så jeg skal ikke klage :-)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Det var faktisk da kvisene dukket opp jeg fikk mistanke om at jeg var gravid igjen,husker det var sånn sist også (MA i februar) er ikke så plaget i ansiktet men på ryggen,særlig skuldrepartiet er det noen digre beist. Har også på haøsen av alle plasser! spesielt på høyre side.
Minigull07/11 Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Kall meg bare "kvise-tryne"!! sukk.. har aldri hatt kviser før så dette er kjipt.. sukk.. Men men.. Fjortis all over again..
lillemor og lillebror Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Er også full av kviser. I ansiktet og på ryggen:( Ser helt forfordelig ut!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 hva syter dere for dere som aldri har hatt kviser??? et svangerskap med kviser er jo bare en periode. tenk på de som har slitt med kviser fra tenårene og ut i 20 års alderen...
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 aldri harr kviser jeg, men fikk en skikkelig nice en på ryggen nå, av alle ting- aldri skjedd før.... Æsj... Halterneckern ble ikke noe av:(
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 JA, her er det tyttebærtuer for fulle mugger!Men de kom rett etter at jeg sluttet med p-pillen, altså et par-tre mnd før jeg ble gravid!Nå ser jeg bare frem til at jeg kan begynne på p-pillene igjen sånn at jeg får stoppet dette. Ikke så veldig morsomt dette her!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 Ja, jeg har nok av dem jeg også! Veldig irriterende, har aldri vært plaget med det før. Men nå popper de frem som bare det.. Hehe
Suprise! Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Forrige gang hadde jeg perfekt hud!-fikk jente. Denne gangen har jeg fått masse nupper i pannen og litt på halsen:S
Løven & lurven Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 ble veldig glad jeg nå. godt å vite at jeg ikke var unormalt plaget.hadde de nå enda bare kommet i ansiktet og holdt seg der hadde e det vært greit. neida på skuldrene også, hva i all verden har de der å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå