Gå til innhold

Good morning jenter:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen... min var helt ok, host host hark blææ men sov no en god stund :D hvorfor har ikke du fått nok utbytte av skjønnhetssøvnen da :-P??

Skrevet

Fordi jenta mi på 19 mnd har logget i senga vår i natt... og hun er UROLIG...

Skrevet

sove på natta vettu kylling... legg ungen i egen seng.. hehe

 

min -2 mnd gammle baby sparker så jeg ikke får sove altså.. PLAGSOMT det også

 

trøtt zzzzzzzzzzzz

Skrevet

Hu ville ikke det.... og heller hun sover i vår seng enn å være våken hele natta...

Og søstra var i storformen hun også....

*gnir seg i øya*

Skrevet

tror ikke den i magen min har sovet siden søndag.... Gaaah, blir så lei!!!

Skrevet

jaaada... Ligger i tillegg med ubehagelige kynnere, kvalme og mensmurringer på 3. døgnet... Vet ikke hva som skjer jeg...

Babyen er iallfall helt rabiat inni der!

Skrevet

Mohahahahahaha!!!! Slappe mere av...hahahahaha... Har vært sykemeldt siden januar, gjør ikke annet enn å slappe av jeg c",)

 

hehehehe... *ligger å later seg heeeele dagen*

Skrevet

lille jenta var sikkert gira etter treff:0) Masse skravling for småe jenter:0)

Skrevet

Man kan stresse selv om man er sykmeldt skjønner du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...