Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 god morgen... min var helt ok, host host hark blææ men sov no en god stund hvorfor har ikke du fått nok utbytte av skjønnhetssøvnen da :-P??
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Fordi jenta mi på 19 mnd har logget i senga vår i natt... og hun er UROLIG...
Fabelaktiv Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 sove på natta vettu kylling... legg ungen i egen seng.. hehe min -2 mnd gammle baby sparker så jeg ikke får sove altså.. PLAGSOMT det også trøtt zzzzzzzzzzzz
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hu ville ikke det.... og heller hun sover i vår seng enn å være våken hele natta... Og søstra var i storformen hun også.... *gnir seg i øya*
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 tror ikke den i magen min har sovet siden søndag.... Gaaah, blir så lei!!!
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 jaaada... Ligger i tillegg med ubehagelige kynnere, kvalme og mensmurringer på 3. døgnet... Vet ikke hva som skjer jeg... Babyen er iallfall helt rabiat inni der!
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Mohahahahahaha!!!! Slappe mere av...hahahahaha... Har vært sykemeldt siden januar, gjør ikke annet enn å slappe av jeg c",) hehehehe... *ligger å later seg heeeele dagen*
boble <3 Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 lille jenta var sikkert gira etter treff:0) Masse skravling for småe jenter:0)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Man kan stresse selv om man er sykmeldt skjønner du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå