rosa og en blå Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 det var tett ogso.. alt frå 2 til 10 min mellom.. men de var små.. varte ikke lenge. NÅ har beibn sukke enda lenger ned.. magen er bitteliten og hard. og eg kjenner noe hele tiden. skal ringe til føden bere for å høre.. 37+1
rosa og en blå Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 oj.. nå trykker det i rumpa.. hmm.. kansje eg tar for lett på det.. i morga fyller eg 26, så det kan bli en fin bursdagsgåve..
Noah A*3 daga over* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ikkje for å ta fra deg gleden altså eller håpet,men har hatt det sånn i 3 dager no... skikkelig press i rumpa,følt ut som at i sku drite meg ut av og til..hehe... å hatt regelmessige modningsrier kaller i det..hehe men jm sa igår at det kan være nokka på gang eller bare modningsrier.. satse på det siste i,så slipp i å bli så skuffa...
rosa og en blå Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Noah Alexander takk!! hehe.. joda... veit alt om ditta tullet der.. gjekk 6 dager med modningsrier med tulla vår.. og vart til slutt satt i gang.. eg hadde med ho 7 cm opning og ingen rier.. eg håpe du sleppe å gå slik nåke lenger.. pga alt stresset så bæsjet hun og hun var "grønn" når hun kom ut.. hadde lagt i det i mange dager.. sist uke fikk eg beskjed med jordmor at eg skal bli satt i gang tidligere denne gangen, skal ikke gå slik som sist (vis eg bare får modningsrier) .. og at eg må kontakte føden, fordi eg får fortere opning enn det kroppen min gir signaler om..
Noah A*3 daga over* Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 uff det hørtes ikkje bra ut da..stakkar ungen din da... syns det e fælt en må gå å vente så lenge,spes når en e på overtid.. får håpe disse modningsriene eller hva det nå enn er,fører til nokka snart...begynne å bli en smule utålmodig her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå