prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 kjenner jeg får litt klaus av at jeg kasnkje blir sykemeldt ut svangerskapet her..bekkenløsning kunne legen konstantere i går,så da ble d 100%..såehh..hehhe,nå må man få dagene til å gå,åssen gjør dere det?
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Sitter her på bim og dib, he he....sitter ute i solen med en god bok når været tillater det. Leser mye...og gjør endel husarbeid, selv om jeg VET det er fy-fy! (er sm for bl jeg også...) Jeg er litt dum sånn sett, jeg står på når jeg har en god dag, noe som gjør at jeg er helt ødelagt dagen etter...lærer aldri:o(
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 uff,ja,den sliter jeg og med,så får jeg lide dagen etter...vært sykemeldt lenge? jeg har liksom femten uker igjen da *dåååne*
Nusse_83 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Er enig med deg RutIetutt*stormagapus*26.07.07 men må jo legge til at det kan bli noen flere "shopping" dager, men begynner å begrense seg nå er jo ikke like bevegelig lengre og blir fort sliten
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 står opp, spiser frokost og drikker te. Leser oppdateringer her inne ... sover frokost stikker en tur ut, heldigvis mange venninner samt en søster som har hatt fri om hverandre på formiddagen de siste ukene. Strikker litt på teppet til babien og slapper av.. utrolig nok så går dagene ... ska også gjøre noe skolearbeid men alt annet, og da mener jeg ALT er bedre enn det ... hi hi...
Belle&Mini Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hei Ble sykemeldt i går pga smerter og veldig stram hard livmor.... vært litt mye stress på jobb i det siste. Håper bare det ikke blir værre Blir jo litt bekymret og. Jeg fikk meg en hobby sist jeg var sykemeldt å lage smykker. Kjøpte sølv og pærler Laget mange fine armbånd
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 har jo flust med hobbyer jeg og..men liksom ikke følt for å holde på med i det siste..lager og smykker,scrapper kort,koker drops,koker såpe..men jeg gidder liksom ikke begynne..hehhe..lat ja sa du
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Jeg syter og klager og irriterer meg over at jeg ikke orker å gå på jobb. 2. dag jeg er sykmeldt i dag. Jeg vil mye heller være oppegående og på jobb enn å ligger her på sofaen!
*RutIetutt* Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 prøvekluten+♡i magen - jeg har vært sykemeldt siden uke 5....men ikke 100% hele tiden. Jobbet 40-og 20% noen mnd...vært sm for hypermesis og bekkenløsning. Ikke noe kjekt:o( Men jeg kjenner jo at jeg har best av å være hjemme. Har en på 2,5 år i tillegg som krever sitt når han kommer hjem fra bhg (og en samboer som jobber mye) så det hadde jeg ikke orket dersom jeg hadde jobbet i tillegg....selv om jeg "bare" har en kontorjobb. Har fire uker igjen til termin nå, så det går jo fremover....men er stygt redd for at disse siste ukene vil gå saaaaakte:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå