Kamomilla:-) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal til Barcelona i månedsskiftet august /september og trenger tips på hotell! Ønsker et sentralt hotell (slik at vi slipper metro`n for å komme inn til byen) Grei standard, men trenger ikke være råflott Noen som har noen tips?? Tuuuusen takk!!!
Gemini77 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vi bodde på Marina H10. Kjempefint, og utrolig deilig frokost! Det ble servert champagne til frokost, og etter at vi hadde spist ordentlig så avsluttet vi med masse fersk frukt og et glass champagne.. :-) Mannen og jeg var på tur uten barn skjønner du.. Hotellet ligger rett etter alle smugene på vei til La Rambla. Du går igjennom alle de koselige bakgatene med butikker og når da La Rambla på 15-20 min. Og så har du den olympiske havnen 5 min unna hvor det er mange restauranter og barer. Kos dere! Det er en nydelig by!! Her fridde mannen da vi var dere nede.. :-)
Kamomilla:-) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Hørtes helt fantastisk ut! Skal sjekke opp dette hotellet! Jeg har en drøm om å bli fridd til av kjæresten min, så kanskje jeg er heldig på denne turen jeg også :-) Det hadde vært utrolig romantisk og flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå