# Sunshine # Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 HJELP!!!! Jeg tenker på mat hele tiden.... eller det vil si mat, drikke, snop, is.... hva som helst! Det er det første jeg tenker på når jeg våkner, det siste før jeg legger meg.... og til og med når jeg går tur med gode venner planlegger jeg hva jeg kan spise når jeg kommer hjem...... Puh! Vekta har derfor dessverre gått litt fort opp de siste ukene, er nå i uke 25 og vil gjerne komme meg igjennom de neste ukene på best mulig måte..... Noen som har det på samme måte? Noen tips?
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 jeg har det litt på samme måte..MEN..her har det gått i melon,melon og atter melon,så tar det ikke så tungt i grunn..men skjønner hva du mener ja..blir nesten som en slags besettelse
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 samme her.... er i uke 21 og har lagt på meg nesten 8 kg! synes dette er altofr mye, men føler ikke at jeg spiser og spiser - men tenker på mat det gjør jeg ustanselig. har funnet ut at jeg kanskje skal prøve å bare forsyne meg en gang av middagen.. her blir det både to og tre og- og så spiser jeg litt til kveldsmat og det pleier jeg aldri å gjøre ellers. må liksom dytte i meg noe.
mynona fødte 290907 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er også i uke 25/26 og "besatt" for tiden! Gleder meg til lunsj på jobben, lurer på om jeg skal gå ut å kjøpe is eller snop, hva skal jeg lage til middag når jeg kommer hjem...! Føler meg skikkelig produktiv her jeg sitter (mens jeg i tillegg surfer på BIM). Hadde bare lagt på meg 2 kg på forrige kontroll, nå - 4 uker senere, har ting begynt å skje. Magen begynte å vokse for 2-3 uker siden og matlysten likeså.. Lønner seg kanskje å ta en frukt når matkicket melder seg, det hjelper selv om det vanligvis ikke er det man han mest lyst på...
Kossi Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kanskje det hjelper å spise langsomme karbohydrater? Jeg må spise ofte og har økt mengden mat ganske mye pga kvalme. Mat er det eneste som hjelper. Holder meg god og mett utover hele dagen, og ser at fiberrik mat gjør best nytte. Sammen med frukt, grønt og syrlige drikker. (Iskald "Frisk & Frodig" eplejuice på 3-liters kartonger gjør susen!) Rugbrød med solsikkekjerner ligger lenge i magen. Prøv noen solide blingser med leverpostei og agurk - og husk å drikke mye sammen med slik mat. Ellers blir det jo bare fjerting... ;o)))
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 jeg tenker også på mat hele tiden:=) hehe. og er liksom hele tiden fysen på "noe", selv om jeg kanskje er mett... Er i uke 27 og vekta er på 6 kg i pluss:) hehe.. mat er bare sååå godt...:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå