Gå til innhold

god morgen!!bare en liten ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er veldig usikker på om jeg leker fostervann...

Er i uke 36 nå, er dere mye våte nedentil?

jeg føler meg fuktig/våt hele veien...

Jeg har en del utflod, og den har begynt å lukte anderledes, ikke vondt, bare anderledes. Og jeg klarer ikke å slutte å tenke på at jeg kanskje leker fostervann....

Har dere det sånn også?

Var og snakket med føden for ca 2 uker siden om det, men da fant de ingenting. Men de sa også at jeg burde ta kontakt hvis det ble mer...og det har det jo ikke tror jeg...Har lite lyst å gå opp dertil å spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hade jag varit dig så hade jag ringt...inne på ett forum som detta får du inga expert svar!! Du er ju trots allt snart fødeklar..selv fødde jag første mann i uke 37. Men da var det ingen tvil i att det fossa fostervann : )

Skrevet

jeg får vel ringe de...:)

Føler meg bare så dum når jeg maser sånn på de...

Skal til jordmor den 3 juli, kan kanskje vente til dess...

sant du sier, jeg vil vel ikke få noe tilfredstillende svar som roer meg helt her inne:)

Skrevet

Er du virkelig bekymret for at du lekker fostervann så ta nå den telefonen opp til føden!!! Ikke vent helt til tirsdag i hvertfall;)

Du er ikke dum fordi du bekymrer deg for barnet ditt...men skjønner at du kan føle deg slik...har gjort det de gangene jeg har ringt dit selv, men så får jeg snakke med en hyggelig JM og så er det glemt!

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...