to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 jeg er sykmeldt, får såååå dårlig samvittighet for at snuppa på snart to er i bhg, men hu har så godt av det. hu gråter en de når vi leverer henne men går fort over sier de. jobber vanligvis da. flere som er hjemme og har barna i bhg uansett??
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Er i permisjon nå,.. og snuppa på snart 4 år i bhg. Da jeg var gravid og sykemeldt, gikk hun der også (mens jeg var hjemme) ikke en smule dårlig samvittighet...
*Rutletutt* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jepp - er sykemeldt pga bekkenløsning så hadde aldri klart å ha Tobias hjemme....da hadde han kjedet seg i hel. Han er heller i bhg og koser seg ute sammen med de andre barna - har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt....hadde heller hatt det om han måtte være her hjemme med meg...;o/
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Her har vi begge ferie og gullet er i barnehagen. Men, det er fordi vi flytter ut og har masse å ordne med og fordele ifb. mammas bortgang. Nå venter vi på flyttebilen, og det hadde ikke gått om nutten skulle flydd i beina på oss.. Han får kortere dager da, og i morgen skal han være hjemme...
Learning to fly Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Da barnabegynte i b.hagen i høst, jobbet jeg natt (sovende). Kom hjem kl halv ti. Jeg hentet de ca kl halv to/to. Jeg ble sykemeldt (gravid) etter få mnd, men de gikk fremdeles i b.hagen. Leverte mellom ni og ti, hentet ca to. Fire dager i uken. Dette gjør jeg fremdeles, babyen er tre mnd. De skal ha fem uker ferie nå fra b.hagen. Men etterpå er det som vanlig igjen. På denne måten får de litt b.hage og sjangs til å treffe andre (hjemme er det ingen), og masse tid med mamma. Dvs de har 7-8 våkne timer med meg og 4-5 timer i b.hagen. Ingen dårlig samvittighet for det.
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Men kjære deg, du er jo sykemeldt! Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Du gjør det som er best både for jenta di og deg
yasmina Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har mini hjemme ( 1 aar), men lillegutt paa 2 gaar i barnehagen 3 ganger i uken fra ca 0830 til 1230/1300. Dette fordi han trenger aa moete andre og fordi han trenger aa laere engelsk. Har ikke daarlig samvittighet selv om jeg fint kunne hatt ham hjemme. Men siden jeg ikke trenger aa haham der saa syns jeg det er greit at han ikke er saa mye.
mammat2goll Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 jeg har vert sykmeldt siden januar og gutten min har vært i barnehagen hverdag...Er jo en grunn til att jeg er sykmeldt og han har det jo mye bedre i barnehagen der han får leke med andre barn enn her hjemme sammen med en "syk" mamma. Han storkoser seg i barnehagen og når jeg spør om han vil være hjemme en dag sier han nei, vil leke med kompisene mine Men nå har han 1 uke igjen før han skal ha 4 uker ferie...da skal vi kose oss masse, håper på fint sommervær!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 hender jeg har fri når jeg ikke er sykmeldt og men sender hu dit uansett. hu har bare tre dager i uka så sikkert bare bra for henne. blid og fornøyd etter dagen er hu når jeg henter henne så bra har hu det nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå