4barns mor Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg og far til sønnen min bor ikke sammen, og har ikke gjort det på 8 år. Er det hans eller mitt ansvar at sønnen min får møte familien sin på faren hans sin side? Hva mener du?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 det burde jo egentli være faren hans som har ansvaret for det, det er tross alt hans familie.. men dersom faren ikke "gidder" så er det jo greit om du gjør det, for guttens skyld... men man skulle tro far tar litt initiativ til dette da... har du god kontakt med familien hans eller?=)
4barns mor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Kan ikke akkurat si at jeg har så veldig god kontakt med familien hans nei. Synes også det er hans ansvar, men farmoren til guttungen mener han kan komme dit i sommer mens han skal være hos oss. Greit nok det, men han skal være 3 uker hos faren sin, så da kunne de prioritert å reise til henne da.. Men men..
3 skatter ute:) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 kommer jo ann på hva gutten vil og da når det er slik. hvis hun har spurt om han vil komme på ferie til seg i "dine" uker så er jo det helt opp til deg, og gutten kanskje han syns det hadde vært kjekt og dra dit på ferie alene også
4barns mor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Ja, selvfølgelig. Hun bor veldig langt unna her vi bor. Og jeg vet rett og slett ikke om vi får tid i sommer, for vi skal på ferie vi også.
3 skatter ute:) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 gutten er 8 år? eller mer? har vel mange uker sommerferie han da sikkert flere enn dere voksne kanskje han kan reise dit alene, uka før pappan han skal ha han eller noe slikt finn en løsning hvis gutten vil
4barns mor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2007 Han er 9. Selvfølgelig går det an å finne en løsning på dette. Min samboer er uføretrygdet og derfor hjemmeværende, og vi hadde tenkt oss til hytta, noe sønnen min også vil. Jeg synes personlig at det er farens ansvar at han får møte familien sin på den siden på hans tid. Vi bor begge langt unna familien, og jeg vil gjerne at sønnen min får være litt sammen med min familie også..
3 skatter ute:) Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 klart han må få være sammen med din familie også og bli med på hytta unger liker ofte at det skjer masse så tror ikke han vil plages av ett fullt sommer program spør han hva han vil,
prøvekluten+3små Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 himmel! hadde ikke vært i tvil heller...farmor i far sine uker...skal da vel ikke gå utover deg og din familie om han evt har planlagt dette slik at det passer dårlig inn for farmora vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå