Gå til innhold

Øm på toppen av magen (uke 27)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg kjenner en stor klomp rett under brystet (på høyre side). Tror kanskje det er morkaken.

Ettersom at jeg jobber på kontor sitter jeg mye og etter en lang dag på jobb, blir jeg veldig øm/sår i dette området. Klompen (morkaken) blir også veldig hard) slik at den kjennes godt på utsiden.

Er det noen flere som har dette?

Det eneste som hjelper er å legge meg flat for å slappe av, men har jo desverre ikke muligheter til dette i løpet av dagen.. (?)

Hilsen nord norge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste ett sted at øm på toppen av megen, sammen med vann i kroppen og bakterier i urinen kunne være symptomer på sv.forgiftning.

Har du sjekket?

Om det er det bør du ta det helt med ro og sykmeldes - da får du også tid til å legge deg litt nedpå, om det hjelper på symt.

Lykke til

Skrevet

Heisann!

Jeg er også øm og har til tider litt ubeskrivelig smerter rett under brystet på høyre side. Av og til går smertene bak i ryggen og da er det j..... vondt og det eneste som hjelper er og legge seg ned.Dette hadde jeg sist svangerskap og. Det forsvant ikke før tulla mi nærmet seg et år sist gang. Jeg ble undersøkt på kryss og tvers, men de fant ikke noe galt. Poden har lagt seg godt til rette på samme plass som søstera, opp under ribbene. Sannsynligvis er årsaken til mine smerter muskler og nerver. Det verste gikk heldigvis over når ting haddde fått strukket seg litt, det tok ca. 1 og en halv måned.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...